דיגיטל וטק

עיריית נתניה חוסכת ומשתדרגת: זה השינוי שעשתה

עיריית נתניה החלה בפרויקט רחב היקף שבסופו יחוברו 2,000 מעובדיה בכ-40 אתרי העירייה למערכת טלפוניה אחת, גמישה ונוחה שצפויה לחסוך עלויות שוטפות ולשפר את השירות והזמינות לאזרח
מערכת ice | 
עיריית נתניה משתדרגת עם Avaya (צילום אופיר חכם)
עיריית נתניה מיישמת פרויקט רחב היקף לשדרוג מערך הטלפוניה והתקשורת שלה בכל אתריה בעיר באמצעות טכנולוגיות תקשורת ה-IP של חברת Avaya. עד כה פעלו מערכות הטלפוניה ברחבי העיר בצורה נפרדת ועצמאית באתרים השונים, מה שגרם להוצאות מיותרות על שיחות וסרבול רב בתקשורת בין האתרים.
עם המעבר למערכות Avaya תפעל בעיריית נתניה מערכת טלפוניה מתקדמת מבוססת תקשורת IP, נוחה לניהול, תפעול ובקרה. מערכת התקשורת תחבר כ-40 מבנים של עיריית נתניה הפרוסים ברחבי העיר, ביניהם מבני העירייה הראשיים, וסניפים קטנים כגון: בית יד לבנים, משרדי החופים, משרדי מינהל הרווחה וסניפים רבים נוספים.

את הפרויקט מבצעת בזק בינלאומי כזכיין במכרז ייעודי לנושא. כחלק מן הפרויקט יוחלפו הטלפונים של המשתמשים בקצה לטלפוני IP של חברת אוויה. עם המערכת של אוויה עובדי העירייה יוכלו להתקשר ולהיות זמינים בטלפון המשרדי לא רק מהמשרד כפי שהיה עד כה, כי אם גם דרך המחשב, בעבודה מרחוק או בטלפון הסלולרי לפי הגדרתם, תוך מתן דגש על אבטחת המידע.
השינוי יאפשר לעובדי העירייה להיות זמינים ויעילים יותר בעידן העבודה הניידת והעבודה מרחוק. בנוסף לכך, המעבר לטלפונית IP ולמערכת טלפוניה אחידה לכלל משרדי העירייה, יאפשר לחסוך הוצאות רבות של שיחות בין משרדי העירייה השונים ולייעל את הוצאת השיחות מתוך הארגון מצירי התקשורת הראשיים.
כחלק מן הפרויקט קיימת התייחסות לשרידות, המשכיות עסקית ופעילות בחירום, במטרה שמערך הטלפוניה של עיריית נתניה ימשיך לפעול גם במקרה של תקלה או אירוע חירום כלשהו באחד מנתיבי הגישה למרכזיה או בדילוג לאתר חליפי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה