דיגיטל וטק

אילון מאסק חשף את הרובוט של טסלה

מנכ"ל טסלה אילון מאסק השיק את הרובוט האנושי המפורסם שלו "אופטימוס" באירוע של יצרנית הרכב החשמלי

מערכת ice | 
רובוט (צילום freepik)
המיליארדר אמר שעסקי הרובוטים יהיו שווים יותר מהמכוניות שלו, בתקווה להתרחב מעבר לכלי רכב נהיגה עצמית שעדיין לא הפכו למציאות, למרות הבטחותיו החוזרות ונשנות. אתמול (שישי) אב טיפוס של הרובוט עלה על הבמה ונופף לקהל היושב. באירוע ההצגה של הרובוט הוא נשא קופסה, השקה צמחים והזיז מוטות מתכת במפעל של יצרנית הרכב.
"המטרה שלנו היא ליצור רובוט דמוי אדם שימושי מהר ככל האפשר", אמר מאסק באירוע במשרד טסלה בפאלו אלטו, קליפורניה. "יש עדיין הרבה עבודה לעשות כדי לחדד את"אופטימוס" ולהוכיח זאת".
מאסק אמר שכרגע רובוטים דמויי אדם "חסרים מוח", וטען שאין להם את האינטליגנציה לנווט בעולם בעצמם, והם גם יקרים מאוד ויוצרו בנפח נמוך.
לעומת זאת, הוא הסביר, אופטימוס יהיה "רובוט בעל יכולת קיצונית", שייוצר בנפח גבוה מאוד - בסופו של דבר מיליוני יחידות - והוא צפוי לעלות הרבה פחות ממכונית, מתחת ל-20,000 דולר. מאסק גם היה צפוי לדון בטכנולוגיית הנהיגה העצמית של טסלה שהושהה זמן רב.
במאי אמר המנכ"ל שיצרנית הרכב היקרה ביותר בעולם תהיה "לא שווה כלום" מבלי להשיג יכולת נהיגה עצמית מלאה, והיא עומדת בפני חקירות רגולטוריות מתגברות, כמו גם מכשולים טכנולוגיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה