דיגיטל וטק

אתר הפורנו הגדול בעולם נגד אינסטגרם: החשבון שהוסר יחזור?

עובדי תעשיית המין יחד עם פורנהאב, טענו כי בעוד החשבון בעל 13 מיליון העוקבים הוסר בשל עבירה על חוקי הפלטפורמה, חשבונות כמו של קים קרדשיאן שהעלו תוכן בוטה וגס במיוחד ממשיכים לככב
מערכת ice | 
פורנהאב ואינסטגרם (צילום unsplash)
אתר הפורנו מהגדולים בעולם, Pornhub, יחד עם קבוצה של עובדים בתעשיית המין טוענים שאינסטגרם ממשיכה להעלות תמונות מטורפות של מפורסמים כמו קים קרדשיאן תוך "צנזור" בלתי הוגן של תעשיית הפורנו.
הקבוצה האשימה את אינסטגרם במכתב ביום שלישי בפגיעה "אלימה ומזיקה עמוקה" לתעשיית הפורנו על ידי אכיפה סלקטיבית של כללי ניהול התוכן שלה - אם כי אינסטגרם מתעקשת ש- Pornhub הפרה שוב ושוב את הכללים שלה.

"אנו דורשים הסבר והכוונה מדוע החשבונות שלנו נמחקים ללא הרף, ומדוע תוכן שאנו מוציאים כסף ביצירת כדי לתקשר עם הקהל שלנו מוסר, גם כאשר איננו מפרים אף אחד מהכללים של אינסטגרם", כתבו Pornhub וכוכבי הפורנו. למנהלי Meta כולל המנכ"ל מארק צוקרברג וראש אינסטגרם אדם מוסרי במכתב שנראה בלעדית על ידי הפוסט.
המכתב מגיע שבועות לאחר ש-Instagram השביתה את החשבון הרשמי של Pornhub, שהיה לו צפונה מ-13 מיליון עוקבים. Pornhub טוענת שהיא מעולם לא הפרה את הנחיות הקהילה של אינסטגרם. עם זאת, דובר מטה אמר ל-The Post כי Pornhub הפרה שוב ושוב את חוק האפליקציה נגד "שידול מיני", שלדברי הדובר כולל עידוד משתמשים לעזוב את אינסטגרם ולבקר באתר פורנו.
אינסטגרם סירבה לומר בדיוק כמה הפרות צברה Pornhub אך אמרה שהיא הזהירה את האתר מספר פעמים במהלך העשור האחרון שהוא הפר את הנחיות הקהילה. "השבתנו לצמיתות את חשבון האינסטגרם הזה בגלל הפרה חוזרת ונשנית של המדיניות שלנו", אמר הדובר והוסיף שהאיסור על Pornhub הוא קבוע.
כראיה לסטנדרטים הכפולים לכאורה של אינסטגרם, פורנהוב והאמנים הבוגרים הצביעו על שער של מגזין Interview עם ישבן שקים קרדשיאן שיתפה באינסטגרם ימים ספורים לאחר שהחשבון של פורנהוב נאסר. "קים קרדשיאן פרסמה את ישבנה החשוף במלואו ל-330 מיליון העוקבים שלה ללא כל פעולה מגבילה מאינסטגרם", נאמרו בקבוצה. "אנו שמחים לראות שקים והצוות האמנותי שמאחורי התמונה חופשיים לשתף את עבודתם על הפלטפורמה, אך נשאלים מדוע מונעים מאיתנו את אותו יחס".
"בעוד שהתמונה של קים ממשיכה לצבור לייקים ולעלות לכותרות, חברי קהילת המבוגרים מסתכנים בהפחתת פלטפורמות אם אינסטגרם תחליט שהמכנסיים שלנו נראים קצת צמודים מדי כדי לעמוד ב'סטנדרטים' השרירותיים והנאכפים באופן סלקטיבי", הוסיף המכתב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה