דיגיטל וטק

חברת מערכות המידע לרשויות המקומיות מכריזה על שינוי

חברת האוטומציה החדשה, מקבוצת ONE טכנולוגיות, המובילה בתחום מערכות המידע לרשויות מקומיות בישראל, תשנה את שמה ותיקרא מהיום ONE city
מערכת ice | 
שלי כהן מנכל וואן סיטי (צילום יחצ)
חברת האוטומציה החדשה, מקבוצת ONE טכנולוגיות, המובילה בתחום מערכות המידע לרשויות מקומיות בישראל, תשנה את שמה ותיקרא מהיום - ONE city. מדובר באחת מחברות הטכנולוגיה הוותיקות בישראל, העוסקת בפיתוח מערכות מידע והענקת שירותי מחשוב למגזר המוניציפאלי. השם החדש שאימצה החברה, ONE city, בליווי המוטו “Inspired by people” מסמן את הכיוון שאליו היא צועדת: אספקת שירותים טכנולוגיים ודיגיטליים מתקדמים לרשויות, תוך שימת דגש על הצרכים השונים והמשתנים של התושב.
לטענת בכירים ב-One City, הכיוון האסטרטגי החדש שאימצה החברה נובע משינויים ותמורות עמוקים שהחוויה העירונית עוברת בשנים האחרונות, כולל מהפכה עירונית של ממש בתחום טכנולוגיות המידע. ב-One City מבינים כי יותר ויותר תושבים דורשים דרכים חדשות ומהירות לדיאלוג עם הרשות המקומית שאליה הם משתייכים, דרכים הדורשות הסתגלות ומחייבות שילוב חכם של טכנולוגיה ואנושיות.
שלי כהן מנכ"ל ONE city אמר: "אנו יוצאים לדרך חדשה. לא מדובר בשינוי של שם או לוגו בלבד אלא בשינוי תפיסתי ואסטרטגי של החברה כולה. הפתרונות שנעניק לתושבים, בשיתוף הרשויות, חייבים להיות חווייתיים, נוחים, אינטואיטיביים, פשוטים ומותאמים אישית. זאת דרישה מובנת מאליה במאה ה-21. כבר בימים אלו, לצד המיתוג החדש, ONE city נמצאת בעיצומם של תהליכי פיתוח של מגוון שירותים ייעודיים לתושב שבמסגרתם התייעלות לרשויות ושביעות רצון גבוהה לתושב". 
ONE city הוקמה ב-1967 כחלק מהמרכז לשלטון המקומי, במטרה לפתח וליישם פתרונות ומערכות מחשוב לרשויות המקומיות. החברה עוסקת בפיתוח ויישום מערכות מידע בטכנולוגיות מתקדמות ומתן שירותי מחשוב למגזר המוניציפאלי ומציעה סל פתרונות המורכב ממערכת ERP עשירה הכוללת שירותים בתחומי הגבייה, פיננסיים, שכר ומשאבי אנוש, חינוך, חניה, הנדסה וכו'.
בשנת 2014 רכשה חברת ONE, חברה מובילה של פתרונות טכנולוגיים חדשניים, שירותי תוכנה ואינטגרציה, תשתיות מחשוב, שירותי מומחים לשוק הארגוני. המהלך אפשר הטמעת שינויים ארגוניים וצעדי ייעול המציבים את ONE city כמובילה בתחום הפתרונות לרשויות. כיום החברה מספקת שירותים ומגוון רחב של פתרונות לכ-200 רשויות בישראל, ביניהן 13 מתוך פורום ה-15.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה