דיגיטל וטק

מסנג'ר מתחרה בפייסבוק – כן, מה ששמעתם

הרשת החברתית הגדולה בעולם הכריזה על צעד שיעודד משתמשים לעבור יותר ויותר לאפליקציה האחרת שלה אם הם רוצים לעשות את מה שנהגו לעשות בה עד עכשיו
יאיר מור | 
פייסבוק ומסנג'ר (צילום unsplash)
מטא (לשעבר פייסבוק) הכריזה על מהלך שהופך את מסנג'ר לרשת חברתית מקבילה אך נפרדת ממנה: החברה הודיעה כי היא מתחילה לשלב את כל התכונות שקשורות לקהילות – כלומר, קבוצות – במסנג'ר, כך שחברי קהילות יוכלו להתנהל בהן במקביל גם בפייסבוק וגם במסנג'ר.
"רוב האנשים משתמשים בפידים כדי לגלות תוכן ומשתמשים בהודעות לקשרים עמוקים יותר", כתב מארק צוקרברג אמש (שלישי) בפוסט שבו הכריז על המהלך. "אנו בונים את השיחות הקבוצתיות כדרך חדשה לתקשר עם אנשים החולקים איתכם תחומי עניין. יותר ממיליארד אנשים משתמשים במסנג'ר כדי לתקשר עם חברים, ובקרוב תוכלו להתחיל שיחות קבוצתיות ממסנג'ר, כמו גם מקבוצות פייסבוק".

בלחיצה על כפתור התפריט באפליקציית מסנג'ר (לפחות בגרסת האייפון. בגרסת אנדרואיד טרם הצלחנו להבין איך מגיעים לשם, וייתכן שהתכונה הושקה תחילה למכשירי אפל) תוצג, לצד קיצורי דרך לצ'טים רגילים ולאלה הקשורים למוצרים שפרסמתם או התעניינתם בהם ב-Marketplace, הקהילות שהמשתמש חבר בהן. לחיצה עליהן תכניס אותו לשיחה קבוצתית בזמן אמת – ובכל קבוצה יכולות להיות כמה שיחות כאלו, כמו שיחה לעדכונים כלליים, שיחה לעדכונים בנוגע לפעילות שלה, שיחה פרטית של המנהלים, ערוצי וידאו וקול וכדומה. כמו כן, ניתן יהיה ליצור קהילות – כלומר קבוצות פייסבוק – מתוך מסנג'ר, להזמין חברים וכמובן שלהתחיל שיחות.
לדברי פייסבוק, התכונה נמצאת בשלבי ניסוי, ותיפתח בהדרגה לעוד ועוד קבוצות בשבועות הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה