דיגיטל וטק

גלקסי Z Flip4 מגיע לישראל – איפה הכי משתלם לקנות?

מכשיר הצדפה של סמסונג, שהוכרז בשבוע שעבר ויגיע לישראל בשבועות הקרובים, הוא המכשיר המתקפל הכי פרקטי וזול שאפשר להשיג בארץ. הדור החדש שלו גם מציע גרסה זולה יותר מאי פעם. אז איפה הוא הכי זול, איפה מציעים הכי הרבה תשלומים בלי ריבית ומי מציע את חבילת המתנות הכי טובה?
יאיר מור | 
סמסונג גלקסי Z Flip4 (צילום יאיר מור)
אם אתם מחסידי הטלפונים בתצורת הצדפה, ששלטו כאן בתחילת שנות ה-2000 ובשנתיים האחרונות חזרו בזכות סדרת Galaxy Z Flip של סמסונג, תשמחו לדעת שבסוף החודש נוחתים בישראל מכשירי הדור השלישי בסדרה (לא טעינו – החברה דילגה על Galaxy Z Flip2 ועברה מ-Z Flip ל-Z Flip3, כדי שמספר הדור שלו ושל אחיו Galaxy Z Flod יהיו תואמים), שהוצגו בשבוע שעבר. כמעט כל הרשתות המוכרות כבר פרסמו מחירים ומציעות אפשרות להזמנה מראש, ואף קבלת המכשיר עם שליח עד הבית בשבוע ההשקה בסוף החודש – בדיוק בזמן להתחדש במכשיר החדש לשנת הלימודים הקרובה (במיוחד אם חיידק השביטיתיס ידחה אותה בכמה ימים וייתן לשליחים עוד זמן להגיע). אך איפה הכי כדאי לרכוש אותו?
מבדיקת אתר ice ניתן לראות כי מי שרוצה את הגרסה הבסיסית ביותר של המכשיר, עם אחסון פנימי בנפח 128 גיגה-בייט, יוכל להשיג אותו כמעט בכל חנות שניתן להעלות על הדעת. זו בשורה משמחת, שכן הגרסה הבסיסית הזו היא חדשה, ומיועדת בעיקר למי שמחפש את תו המחיר הנמוך ביותר לכניסה לעולם המכשירים המתקפלים. עם זאת, מי שירצה את גרסת הביניים – שבשנה שעברה היתה היחידה – ישלם עליה בדור הזה יותר מאשר בדור הקודם. הגרסה המוגדלת, שמיועדת למי שרוצה להיות בטוח שנפח האחסון לא ייגמר לו תוך כמה חודשים, נמכרת במעט מאוד רשתות – יש להניח שהסיבה לכך היא ביקוש נמוך יותר למכשירים עם נפח אחסון מוגדל במחירים כאלה.
הגרסה הבסיסית מוצעת במחיר הזול ביותר בדינמיקה, סלקום ופלאפון – אך מי שרוצה לפרוש את התשלום למספר החודשים המירבי לא ירצה כנראה לרכוש אותו אצל אחת משתי האחרונות, המציעות רק 12 או 6 תשלומים בלי ריבית, בהתאמה. גם הראשונה מציעה 24, ולא 36 – מי שרוצה מספר תשלומים כזה, האפשרויות הזולות ביותר שלו הן בסט מובייל, מחסני חשמל וקיי.אס.פי, שמציעות את המכשיר ב-70 שקלים ו-12 תשלומים יותר מדינמיקה.

גרסת הביניים מוצעת במחיר הכדאי ביותר אצל דינמיקה, הוט מובייל, סלקום ופלאפון – אך הוט מובייל היא היחידה ברביעייה הזו עם אפשרות של פרישה ל-36 תשלומים ללא ריבית.
מי שרוצה את הגרסה בעלת האחסון המוגדל, ימצא אותו במחיר הנמוך ביותר במחסני חשמל, פרטנר וקיי.אס.פי – אך ההפרש בינן לבין באג וסאני הוא בסה"כ 30 שקל, ואייבורי מציעה אותו בחמישה שקלים יותר.
כמה דברים ששווה לציין: ראשית, בבאג ובמחסני חשמל מציעים שתי אפשרויות שונות לפרישה לתשלומים – אשראי רגיל ובלנדר, שהוא אשראי חוץ בנקאי שאינו פוגע במסגרת האשראי בכרטיס או בחשבון הבנק. אבל האפשרות הזו מוסיפה מאות שקלים למחירי המכשירים; שנית, כל הרשתות שצוינו בכתבה מציעות חבילת השקה דומה (שנקבעה על ידי סמסונג עצמה, כך שכל משווקי המכשירים בייבוא רשמי מחויבים אליה). לכן, אל תתנו לאף רשת לבלבל אתכם עם הטענה שרק אצלה תקבלו אוזניות Galaxy Buds Live של החברה (שמחולקות רק מכיוון שהביקוש להן נמוך להחריד והחברה נתקעה עם מלאי ענק שלהן – למרות שמדובר באוזניות טובות מאוד, מניסיון), מטען אלחוטי כפול וכיסוי מקורי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה