דיגיטל וטק

גוגל מטרילה: "אם רק היה לאפל צוות מהנדסים מוכשר"

מאז תחילת השנה גוגל מנסה לשכנע את אפל לאמץ את שירות ההודעות החדש שלה ה- RCS בכל מיני דרכים מגוונות, הפעם הצטרף שחקן מפתיע למלאכת השכנוע – הראפר המצליח דרייק

מערכת ice | 
דרייק (צילום unsplash, אינסטגרם/ דרייק, pixabay)
בחשבון הטוויטר של אנדרואיד פרסמו הבוקר (שני) "סרטון הסבר מילים לא רשמי" על הלהיט החדש של הראפר "Text go green" מתוך אלבומו האחרון של דרייק. בשיר מתאר הכוכב מערכת יחסים רעילה ופוגענית ושר "הודעות הופכות לירוק, זה לא מרגיש שונה?".
בגוגל קפצו על ההזדמנות והציעו את הפרשנות המקורית שלהם לשיר. כמו כן כמובן שבחברה נמנעו מלהתייחס במפורש לשימוש ב"טקסטים הופכים לירוק" אך ברור לכולם מהי הכוונה.
 
כידוע באפליקציית ההודעות של אייפון ה-imassage, הודעות המגיעות מאייפון אחר מוצגות בצבע ירוק, לעומת הודעות ממכשירי אנדרואיד המופיעות בצבע כחול. בגוגל השאירו לכם כבר לעשות את החיבור. 
 
 
"באנדרואיד חושבים שהשיר החדש של דרייק הוא להיט אמיתי", נאמר בפתיחת הסרטון כשברקע נשמעים צליליו של השיר. לטענתם, נראה שהשיר מתייחס למשתמש אייפון שנחסם או מנסה לסמס למישהו שאינו משתמש באייפון. "אם רק הייתה קבוצת מהנדסים מוכשרים שהיו יכולים לטפל בבעיה הזו, כי זו בעיה שרק אפל יכולה לתקן". בגוגל גם הציעו פתרון פשוט לבעיה "כל מה שהם צריכים זה לאמץ את ה RCS" .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה