דיגיטל וטק

וואטסאפ משפרת את אחד המקומות המוזנחים ביותר שלה

החברה החלה לעבוד על שדרוג חשוב לאחת התכונות שלפייסבוק מאוד חשוב שכולם ישתמשו בהן, אך עד כה היו חסרות לה יכולות בסיסיות מאוד בוואסטאפ
יאיר מור | 
וואטסאפ (צילום pexels)
"סטטוס", המקבילה של וואטסאפ לסטוריז באפליקציות אחרות, עומד לעבור שדרוג חשוב בזמן הקרוב, כך לפי שני דיווחים של אתר WABetaInfo מ-48 השעות האחרונות.
לפי האתר, החברה עובדת לאחרונה על תצוגות מקדימות של קישורים ב"סטטוס". עד כה, קישורים שהודבקו באגף הזה באפליקציה נשארו בדמות טקסט פשוט עבור החברים שצפו בהם. אך בקרוב הקישורים יהפכו אוטומטית ל'כרטיסי' מידע על העמוד שאליו הם מקשרים, כפי שנהוג בכל אפליקציה אחרת בשנים האחרונות, ואפילו בוואטסאפ עצמה בממשק השיחות.
כפי שניתן לראות בתמונות, שהראשונה שבהן מציגה גרסה ניסיונית של האפליקציה למכשירי אייפון והשנייה גרסת בטא למחשבים, התצוגה המקדימה תכלול את התמונה הראשית של הקישור, הכותרת שלו, כותרת המשנה שלו ובתחתית הכתובת עצמה.
האתר ציין כי בגרסת הבטא של וואטסאפ לאנדרואיד כבר קיימת תצוגה מקדימה של קישורים, אך באופן בסיסי בלבד, ולכן גם היא עדיין זקוקה נואשות לשדרוג כדי להדביק את הפער מול הצורה בה נהוג להציג קישורים כמעט בכל אפליקציה אחרת בעולם.
כמו תמיד, התמונות שמציג האתר הן כאלו שנשאבו ממשחק בקוד הפנימי של גרסאות הבטא. היכולת החדשה עדיין לא זמינה אפילו עבור המשתמשים בגרסאות הבטא, וקל וחומר שמשתמשי הגרסה הרגילה יצטרכו כנראה להמתין עוד זמן רב בטרם יוכלו לראות לאן מובילים קישורים ששיתפו חברים ב"סטטוס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה