דיגיטל וטק

גלילות קפיטל תשקיע בחברות סייבר צעירות במאות מיליוני דולרים

קרן ההשקעות תשקיע בחברות צעירות בתחומי סייבר, בהיקף של 220 מיליון דולר. ומה הסכום שיושקע ביזמים ישראלים מבטיחים?
מערכת ice | 
גלילות קפיטל - מימין אריק קליינשטיין, ליאור ליטבק, נופר עמיקם, קובי סמבורסקי (צילום בן יצחקי)
גלילות קפיטל פרטנרס מכריזה על קרן סיד רביעית בהיקף של 220 מיליון דולר. הקרן תשקיע בחברות צעירות בתחומי סייבר, תוכנה תאגידית וכלי מפתחים בהובלתם של קובי סמבורסקי, אריק קליינשטיין ונופר עמיקם.
הקרן הרביעית תוביל השקעות בחברות צעירות לצד קרן +Glilot (גלילות פלוס), קרן של 180 מיליון דולר המיועדת להשקעות בחברות בשלבי צמיחה מוקדמים, אותה מנהל ליאור ליטבק. בין משקיעי קרן הסיד הרביעית יזמים מובילים בתחומי סייבר ו- SaaS, וכן בכירים בתאגידים גלובאליים.

קרן ההשקעות Glilot Capital Partners הוקמה ב-2011 על ידי השותפים המנהלים קובי סמבורסקי ואריק קליינשטיין. מאז הקמתה היו לקרן גלילות 12 אקזיטים, בהם החברות CyberX, LightCyber ו-IntSights. לקרן עשרות חברות פורטפוליו פעילות.
בנוסף, גלילות קפיטל עובדת עם חברות הפורטפוליו לדיוק המוצר לפי צרכי הלקוח וסגירת לקוחות ראשונים בשלבים מוקדמים, דרך מחלקת יצירת ערך של הקרן (Value creation). הפעילות כוללת חיבור בין סטארט-אפים למאות יועצים, המכהנים בתפקידים בכירים בתאגידים מהגדולים בעולם, שהם גם לקוחות פוטנציאלים עבור חברות הפורטפוליו. פעילות זו מאפשרת להאיץ את הצלחת החברות.
 
לדברי נופר עמיקם, שותפה בגלילות ומייסדת מחלקת יצירת הערך בקרן: "גלילות היא מהקרנות היחידות בארץ שמחזיקה צוות שכולו מוקדש לתמיכה בחברות הפורטפוליו בפיצוח ה-Product Market Fit וסגירת הלקוחות הראשונים של החברות. למעשה, חברות הפורטפוליו שלנו מגייסות חלק ניכר מהלקוחות המשלמים שלהן דרך תכנית 'Mach5' של הצוות שמייצרת רווחים של עשרות מיליוני דולרים עבור החברות. התוכנית עוזרת להן להוציא לשוק במהירות מוצר מדויק שעוצב ונבנה אצל לקוחות אמיתיים ולא בתנאי מעבדה. צוות יצירת הערך גם תומך בחברות בהיבטי שיווק וגיוס כוח אדם. לתפיסתנו, עזרה לחברות הפורטפוליו היא חלק הארי של פעילות הקרן. אין דרך אחרת לייצר חברות מנצחות שבמהירות הופכות למובילות בקטגוריה שלהן".
לדברי אריק קליינשטיין, שותף מייסד בקרן גלילות קפיטל: "אנחנו מחפשים להשקיע ביזמים חדים עם חזון מבריק שרוצים להקים חברות גדולות. השילוב בין צוות חזק לבין מערך הקשרים הגלובלי שלנו מאפשר לחברות לפרוץ קדימה ולכבוש את השוק במהירות".
לדברי קובי סמבורסקי, שותף מייסד בקרן גלילות קפיטל: "דווקא בתקופה הזו אנחנו מגדילים את היקף ההשקעות שלנו בחברות צעירות. בין קרן הסיד החדשה לגלילות פלוס, עומדים לרשותנו כ- 400 מיליון דולר להשקיע ביזמים ישראלים מבטיחים. יש לנו אמונה גדולה ביזמות הישראלית ואנו מתכוונים להמשיך ולהרחיב את הפלטפורמה שלנו בשנים הקרובות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה