דיגיטל וטק

מיקרוסופט במהלך מטלטל: מנסה לאלץ אתכם לקנות מחשב

ענקית התוכנה התחילה בניסוי במסגרתו היא מנסה לשדל את משתמשי מערכת ההפעלה החדשה שלה לרכוש גם מחשבים חדשים שיכניסו לכיסה עוד כסף
יאיר מור |  1
מיקרוסופט (צילום unsplash, Magma Images)
מיקרוסופט מנסה לגרום למשתמשים שרוצים לנסות את מערכת ההפעלה החדשה שלה לקנות גם מחשב חדש, כך מסתמן מצעד שנחשף בימים האחרונים על ידי משתמשי גרסת המפתחים של המערכת ששוחררה לפני שבוע.
משתמשים שנמצאים בתוכנית הנסיינים והתקינו את הגרסה החדשה של Windows 11 על מחשבים שאינם עומדים בדרישות המפליגות של מיקרוסופט דיווחו כי בפינה התחתונה של שולחן העבודה מופיעה להם הודעה קבועה בנוסח "System requirements not met. Go to Settings to learn more", או בתרגום חופשי "דרישות המערכת לא מולאו. גשו לאפליקציית ההגדרות כדי ללמוד עוד". גם בכניסה לאפליקציית ההגדרות מוצגת הודעה דומה. זאת למרות שבמסמכי הגרסה לא מוזכרת התוספת הזו.
 
מדובר בצעד מרגיז למדי, שכן דרישות המערכת של Windows 11, שהושקה באוקטובר האחרון, מופרזות למדי ביחס לדרישות המערכת של מערכות ההפעלה הקודמות של מיקרוסופט. מעבר לכך, מי שהצליח להתקין את המערכת על מחשב שאינו עומד בהן ככל הנראה מודע לזה ובחר מרצונו החופשי להתקין את המערכת בכל זאת. הטרדתו על ידי הודעות שאי אפשר להעלים, כפי שעושה החברה עם עותקים לא חוקיים של Windows, היא על גבול איומים פליליים: אם לא תרכוש מחשב חדש, אנחנו לא יכולים להגיד לך מה יקרה למחשב שלך.

מיקרוסופט עצמה לא הגיבה לשאלת אתר הרג'יסטר האם היא מתכוונת להטריד את המשתמשים בדרכים נוספות, או להגביל את התכונות שהיא מספקת למשתמשים בעלי מחשבים שאינם נתמכים רשמית, כפי שהיא עושה עם משתמשי עותקים לא חוקיים שלא מקבלים עדכונים ואפליקציות של מיקרוסופט עצמה נחסמות מפעולה במחשבים שלהם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה נשמע לי כמו אוי אוי אוי
    נו באמת 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחח
    סגור