דיגיטל וטק

רוצים למצוא טיסה? אי אפשר – בגלל אוקראינה

הפלישה לאוקראינה גרמה למיליוני גולשים לנסות להיכנס לאתר חיפוש הטיסות הגדול בעולם – והוא קורס תחת העומס
יאיר מור | 
בואינג 787 (צילום יח"צ)
אחד מהתחביבים המוזרים שנפוצו בשנים האחרונות בקרב גולשים הוא מעקב אחר טיסות. מגוון אתרים ואפליקציות מציעים מעקב אחרי תנועת המטוסים בעולם בזמן אמת, והמיליארדר אילון מאסק אף "נסחט" על ידי סטודנט שבחר לעקוב באופן שוטף אחרי המטוס הפרטי שלו והיווה מטרד רציני עבורו.
עם זאת, היום (חמישי), אחד מהאתרים הבולטים בעולם בתחום המעקב אחר תנועה אווירית נאלץ להעמיד את הגולשים המנסים להיכנס אליו ב"תור" וירטואלי, בשל העניין הבינלאומי שהתעורר לאחר סגירת המרחב האווירי של אוקראינה בשל הפלישה הרוסית והיכולת לראות מדינה מנותקת מיתר העולם, ואולי מטוסי קרב הטסים מעליה בדרך להפצצות או חוזרים מהן.
אתר FlightRadar24 הודיע הבוקר בטוויטר כי "בעקבות עומס כבד להחריד, כמה משתמשים עשויים לחוות איטיות או בעיות זמניות בגישה ל-FlightRadar24. אנו עובדים על הגברת הביצועים הזמינים כעת".
גם כעת, שעות רבות לאחר הפלישה, העומס על השירות ממשיך. כעת, לפי בדיקת ice, בעת כניסה לאתר מוצגת ההודעה "אתם בתור עכשיו. תודה על הסבלנות. זמן ההמתנה המוערך הוא..." – אנחנו חיכינו בניסיון אחד 3 דקות ובניסיון אחר 5. "אנו חווים נפח גבוה של תעבורה ומשתמשים בתור וירטואלי כדי להגביל את כמות המשתמשים באתר בו-זמנית. הדבר יבטיח שתקבלו את החוויה הטובה ביותר שאפשר".
וכדי לחסוך לכם את הכניסה לאתר העמוס, כך נראה ה"חור השחור" בשמי אוקראינה:
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה