דיגיטל וטק

סמסונג השתגעה: ההכרזה המוזרה על המכשירים הבאים

יצרנית הסלולר הגדולה בעולם החליטה להוציא הודעה נפרדת על פרט אחד חשוב במיוחד במכשירים הבאים שלה – אלא שלא ברור למה היא חושבת שדווקא הפרט הזה כל כך חשוב

יאיר מור |  3
הדמיית טלפון מתקפל בעל שני צירים של סמסונג (צילום יח"צ)
רגע לפני שהיא מציגה את מכשירי הדגל הבאים בסדרת Galaxy הפופולארית שלה, ראתה סמסונג לנכון להכריז בנפרד על פרט אחד בנוגע אליהם שחשוב לה במיוחד שכולם יידעו – למרות שהוא לא עומד להשפיע כהוא-זה על איכות המכשירים או הביצועים שלהם.
לפי החברה, המכשירים החדשים בסדרת הסמארטפונים הנמכרת בעולם – ולפי הניסוח נראה שלא מדובר רק על מכשירי תת-סדרה S, אלא גם תת-סדרה A, הזולה והנמכרת יותר – יהיו עשויים מחומר חדש שפיתחה סמסונג עצמה. החומר הזה הוא בעצם פלסטיק – אבל לא פלסטיק רגיל, אלא פלסטיק ממוחזר שעשוי מפריט מאוד לא צפוי – רשתות דיג נטושות.
החברה ציינה כי מדי שנה נזרקות ברחבי העולם 640,000 טונות של רשתות דיג שאינן בשימוש – כלומר אף אחד לא מתכוון לבדוק אילו דגים יילכדו בהן יותר, אך רובן נזרקות חזרה לאוקיינוסים וגורמות נזקים עצומים לבעלי החיים והסביבה התת-ימית בכללה. במסגרת תוכנית Galaxy for the Planet של סמסונג, היא החליטה (בנוסף להוצאת המטענים דווקא מאריזות המכשירים היקרים ביותר שלה), לאסוף את רשתות הדיג הישנות ולמחזר אותן לפלסטיק שממנו יורכבו המכשירים הבאים שלה.
"סמסונג מחויבת לטפל בזיהום הפלסטיק באוקיינוסים בדרך שתשפיע לחיוב לא רק על הסביבה, אלא גם על חיי משתמשי גלקסי", כתבה החברה, והוסיפה כי מדובר במהלך ש"משלב קיימות וחדשנות". עם זאת, היא לא ציינה האם השימוש בפלסטיק במקום במתכת, כפי שהיא נהגה עד כה במכשירי הדגל, יביא איתו להשפעה מיידית יותר על המשתמשים – כלומר הוזלה של המחיר.
נראה שבשביל הפרטים הללו ניאלץ לחכות עוד קצת יותר מיומיים, לאירוע Unpacked שייערך מחרתיים – יום רביעי, 9 בפברואר, בשעה 16:00 לפי שעון ישראל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סמסונג כל הכבוד (ל"ת)
    אורי אסף 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    מהלך יפה .והפסולת הסלולרית?
    אלירן 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ומה עם הפסולת של הסלולרי שכל שנה קונים חדש?זה לא מזהם? צריך לחייב אותם לקנות חזרה מכשיר ישן ושהם יטפלו בפסולת הזו.אולי ימחזרו כמו בקבוקים...
    סגור
  • 1.
    חוצפה
    אלירן 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 7
    על הגב שלנו רו עם לעשות קמפיין? אנחנו משלמים הון על המכשירים ביחס למתחרים שלהם - שהממשלות ידאגו לאיכות הסביבה שכבר מקבלים מאיתנו מיסים.
    סגור