דיגיטל וטק

הבורסה לניירות ערך: זו קבוצת הפינטק שהכניסה מאות מיליונים

Plus 500, הנסחרת בבורסה לניירות ערך שבלונדון, מפרסמת נתונים נבחרים אודות ביצועי הקבוצה בשנת 2021, בכלל זה הכנסות שהסתכמו בכ-718 מיליון דולר. ומה מספר הלקוחות הפעילים?
מערכת ice | 
הבורסה לניירות ערך (צילום Magma Images)
500 Plus, קבוצת הפינטק הגלובלית, אשר מפתחת ומפעילה פלטפורמות למסחר במגוון מוצרים פיננסים, כגון חוזי הפרשים (CFDs), חוזים עתידיים (Futures) ומניות, פרסמה עדכון לגבי ביצועיה במהלך שנת 2021.
הביצועים התפעוליים והפיננסיים של Plus500 בשנת 2021 היו יוצאי דופן, ועלו על תחזיות השוק. הכנסות הקבוצה בשנת 2021 הסתכמו בכ-718 מיליון דולר (הכנסות הקבוצה ברבעון הרביעי של 2021 הסתכמו בכ-160 מיליון דולר). ההכנסות הגבוהות הללו נבעו מרמת פעילות גבוהה ועקבית של מסחר הלקוחות לאורך השנה.
הכנסותיה הגבוהות, יחד עם מבנה העלויות הרזה והגמיש של הקבוצה, הובילו לרמות גבוהות של EBITDA ורווח למניה. ה-  EBITDA צפויה לעמוד על כ- 387 מליון דולר לשנת 2021 (כאשר ה- EBITDA לרבעון הרביעי של 2021 צפויה לעמוד על כ- 71 מיליון דולר). זאת בעוד שהרווח למניה לשנת 2021 צפוי לעמוד על כ- 3.1 דולר.
מספר הלקוחות הפעילים בשנת 2021 עמד על כ- 406,000 (כ-171,000 לקוחות פעילים ברבעון הרביעי של 2021). במהלך השנה הצטרפו לקבוצה 196,150 לקוחות חדשים (כאשר ברבעון הרביעי של שנת 2021 הצטרפו כ-33,000 לקוחות חדשים). הגידול בבסיס לקוחות החברה נובע מהמשך ההשקעה בטכנולוגיית השיווק של החברה.
יש לציין כי במהלך שנת 2021 עברה Plus 500 כברת דרך משמעותית, במימוש חזונה האסטרטגי ובמיצוב מעמדה כקבוצת פינטק גלובלית, המספקת מגוון פתרונות ומוצרים פיננסים. Plus 500 פעלה לשם גיוון מקורות הכנסותיה, הרחבת פרוטפוליו המוצרים אותו היא מציעה והשווקים הגיאוגרפים בהם היא פועלת, הן באמצעות השקעה בצמיחה אורגנית והן באמצעות רכישות ממוקדות. הקבוצה תמשיך להשקיע בצמיחתה העתידית, באופן אורגני ובאמצעות רכישות ממוקדות נוספות.
החברה המשיכה להשקיע בחדשנות טכנולוגית ובפיתוח מוצרים, בדגש על המשך גיוסם של מהנדסים, מתכנתים, מעצבי אתרים ומנהלי מוצר במהלך השנה האחרונה, במרכזי הפיתוח של החברה בחיפה ובתל אביב. החברה תמשיך להשקיע באופן משמעותי ולהרחיב את יכולות והפיתוח שלה, וזאת על מנת לתמוך בחדשנות טכנולוגית ופיתוח מוצרים קיימים ועתידיים, בהתאם לחזון האסטרטגי שלה.
ההתקדמות שנעשתה בשנת 2021 נבעה בעיקר מרכישתן של שתי החברות האמריקאיות: Cunningham Commodities, LLC, תאגיד אמריקאי ותיק, המחזיק ברישיון Futures Commission Merchant (FCM) המאפשר הצעה של חוזים עתידיים ואופציות על חוזים עתידיים בארצות הברית ו-Cunningham Trading Systems, LLC חברת טכנולגיה המפתחת ומפעילה את פלטפורמה T4, למסחר בחוזים עתידיים ואופציות על חוזיים עתידיים.
 
הרכישה הביאה לביסוס מעמדה של Plus500 בתחום המסחר בחוזים העתידים בארצות הברית. הקבוצה גם השיקה בהצלחה את פלטפורמת ’Plus500 Invest’ - פלטפורמה למסחר במניות ותעודות סל, שתושק בפלטפורמות נוספות ובשווקים נוספים בחודשים הקרובים.
בנוסף, במהלך השנה האחרונה, Plus500 עשתה התקדמות נוספת גם בענייני אחריות חברתית והממשל, כאשר מינתה מספר חברי דירקטוריון חדשים, ביניהם פרופסור יעקב פרנקל, יו"ר הדירקטוריון של החברה. מינויים אלה סייעו להעשיר את המומחיות והניסיון של הדירקטוריון ואת גיוונו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה