דיגיטל וטק

סמסונג הציגה שלט טלוויזיה שלא ייגמרו לו הסוללות לעולם

הטלוויזיות החדשות של סמסונג ל-2022 מגיעות עם שלט חדש, שמסוגל להיטען באותה שיטה שמאפשרת תשלומים אלחוטיים בחנויות ואוטובוסים
יאיר מור |  2
שלט (צילום pixabay)
לא צריך יותר מטען: סמסונג הכריזה היום על קולקציית הטלוויזיות שלה ל-2022, שמגיעות עם טכנולוגיה חדשה בשם MicroLED, שמבטיחה יכולת להפריד בין נקודות כהות ובהירות ולהציג סצינות חשוכות באופן חסר תקדים. אבל עם כל הכבוד לשיפור באיכות המסכים עצמם, ההכרזה הכי מעניינת היתה דווקא השלט שלהם: הטלוויזיות המובילות של החברה השנה יגיעו עם דור שני לשלט ה-Eco Remote, שהוצג לראשונה בשנה שעברה ומסוגל לטעון את עצמו בשיטה גאונית
בעוד ש-Eco Remote המקורי, שהוצג בתערוכת CES 2021 שנערכה באופן וירטואלי לפני שנה, הגיע לראשונה עם סוללה פנימית במקום תא לסוללות AAA רגילות וכלל תא סולארי אחורי לטעינה מהשמש, הדגם השני של השלט כולל יכולת להיטען מגלי רדיו שנפלטים על ידי נתבי ווייפיי ביתיים. במלים אחרות: גם בלי אור שמש, עצם העובדה שהשלט נמצא בחדר שבו קיימים גלי אינטרנט אלחוטי מטעין את הסוללה הפנימית שלו.
בניגוד למה שניתן לחשוב, הטכנולוגיה הזו ותיקה למדי: כרטיסים שונים, כמו כרטיסי אשראי עם שבב לתשלום אלחוטי וכרטיסי "רב-קו", מבוססים על שבבים שבעת קירוב למכשיר שפולט גלי רדיו הם מופעלים ומקרינים חזרה גלים עם המידע המאוחסן עליהם – שכמובן יכול גם להשתנות על ידי ההפעלה הזו. השיטה הזו נחשבת ללא מאוד יעילה להטענת מכשירים, מאחר שהמרת גלי רדיו לחשמל מפיקה מעט מאוד אנרגיה – אך עבור מכשיר כמו שלט טלוויזיה, שצריכת החשמל שלו נמוכה מאוד, זה אמור להספיק.
בנוסף לשיטת הטעינה האלחוטית, השלט החדש עשוי מחומרים ממוחזרים, וכולל טעינה סולארית ושקע USB-C לטעינה חוטית רגילה (ומהירה יותר, כמובן). על השלט יש כפתורים ייעודיים לשירותי הסטרימינג נטפליקס, דיסני+ ואמזון פריים וידאו, והוא יהיה זמין בצבעים שחור או לבן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אדם על בטריות
    טרובדור 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברת סומסום עתידה תוך שלוש שנים לחשוף פיתוח חדשני של אדם על בטריות הניתן לטעינה כמעט בכל מקום ובעל אוצר מלים מובנה הניתן להרחבה.
    סגור
  • 1.
    פתרון לשלטים האחרים:
    אביב 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשים פעם אחת בטריות איכותיות של energizer ולא את הסופר זולות האלה שאנשים קונים בסופר. והופ זה מחזיק עשור שלם.
    סגור