דיגיטל וטק

התקלה בפלאפון הסתיימה: "מתנצלים על אי הנוחות"

לקוחות רבים של חברת הסלולר פלאפון התלוננו על כך שאינם יכולים להתקשר או לקבל שיחות. לאחר קרוב לשעה התקלה הסתיימה "תיתכן חזרה הדרגתית לחלק מהמנויים. אנו מתנצלים על אי הנוחות"
מערכת ice | 
סניף פלאפון (צילום Magma Images)
חלק מהלקוחות של חברת הסלולר, "פלאפון", דיווחו הערב (חמישי) על תקלה ארצית בחברה וטענו כי אינם מצליחים לקבל ולהוציא שיחות במכשיר הסלולרי שלהם. חשוב לציין שוב כי מדובר בתקלה שחלה לא על כלל הלקוחות. 
"נציגת השירות שלכם טענה שיש לכם תקלה מערכתית... מדוע לא להודיע בקדימון של שירות הלקוחות ולייבש לקוחות המתנה לנציג. התנהלות שערורייתית". כתב אחד הלקוחות בדף הפייסבוק של החברה. כך שבחברה ככל הנראה מודעים לתקלה עצמה.

מחברת פלאפון נמסר בתגובה לתקלה: "קיימים שיבושים בקבלה או הוצאת שיחות לחלק ממנויי החברה. שירותי הגלישה עובדים כסדרם והנושא בטיפול הצוות ההנדסי". לפני כמה דקות, פלאפון הוציאה הודעה נוספת שם החברה מסרה כי השיבושים יתוקנו בדקות הקרובות.
ולאחר קרוב לשעה של שיבושים, בפלאפון הודיעו על חזרה לשגרה: "השיבושים בקבלת והוצאת שיחות לחלק ממנויי החברה הסתיימו. תיתכן חזרה הדרגתית לחלק מהמנויים. אנו מתנצלים על אי הנוחות".
כזכור, לפני כחודש הייתה האטה בשירות הסלולרי לאחר השביתה של עובדי החברה. בעקבות העיצומים הארגוניים, המכשיר מדגם אייפון 13 לא הושק בפלאפון באותו השבוע ולקוחות החברה לא קיבלו את האייפון שרכשו. בנוסף לכך, עשרות אלפי לקוחות אשר פקעה חבילת הגלישה שלהם חוו האטה משמעותית בגלישה וחלקם אף נחסמו, וזאת בעקבות עצירת החיובים ועיכוב בתשלום החודשי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה