דיגיטל וטק

זה הישראלי שנכנס לרשימת 100 "האקרים הטובים" בעולם

מקסים בלין מ-Dell Technologies נבחר על ידי גוף ההסמכה הגדול בעולם לאבטחת סייבר להיכל התהילה של ה-CEH (Certified Ethical Hackers) ב-2021
מערכת ice |  1
מתקפת סייבר על ישראל (צילום unsplash ,freepik, pixabay)
ארגון ההסמכה הגדול בעולם עבור Ethical Hackers בחר במקסים בלין ממרכז הפיתוח שלDell Technologies להיכל התהילה של ה-CEH – Certified Ethical Hackers. בלין הינו 1 מ-100 "האקרים טובים" מכל העולם שנכנסו לרשימה ב-2021 – והישראלי היחיד בה. מלבדו נכנסו לרשימה 52 האקרים ממרכז, צפון ודרום אמריקה, 20 מאירופה, 4 מהמזרח התיכון ו-23 מאסיה, אפריקה ואוקייניה.
בלין הוא Ethical Hacker ב-Dell Technologies ועומל על פיתוח מוצרי אבטחת מידע חזקים ויעילים, בהתאם לדרישות התקופה. הוא נכנס לרשימה לאחר שעבר את מבחני ההסמכה בציון גבוה ביותר. בזמנו הפנוי בלין אף מתנדב בארגון ומסייע להכשרת הדור הבא של ההאקרים הטובים.
בלין מציין כי "כדי לגבור על האקר, צריכים לחשוב כמו אחד כזה. זו אחת הגישות החשובות ביותר שקיבלתי מהסמכת ה-CEH. הידע שמקנה ההסמכה עוזר להגן על הלקוחות שלנו. ההתקפות יכולות למחוק עסקים גדולים, והתפקיד שלנו הוא לזהות את הבעיה ולהתריע".
המועצה הבינלאומית ליועצי מסחר אלקטרוני (International Council of E-Commerce Consultants), הידועה גם בשם EC-Council, קמה לאחר אירועי ה-11 בספטמבר כאשר המייסד ג'יי באוויסי שאל את עצמו 'מה יקרה אם התקפה כזאת תיעשה בשדה הסייבר?'.
המועצה פועלת כיום ב-145 מדינות ברחבי העולם, ומלבד הסמכה ל"האקרים טובים", היא מסמיכה גם חוקרי פריצות למחשבים (C|HFI), אנליסטים בתחום האבטחה (ECSA) ועוד. עד כה הוסמכו במסגרת המועצה למעלה מ-200,000 אנשי אבטחת מידע ברחבי העולם שמשפיעים באופן יומיומי על אבטחת המידע והסייבר של ארגונים ברחבי העולם.
על פי ה-EC-Council, יש נכון להיום למעלה מ-11 אלף משרות פנויות בתחום ה"האקרים הטובים" (בהתבסס על נתונים מלינקדאין). כמו כן, המשכורת הממוצעת בתחום בארצות הברית היא 93 אלף דולר בשנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא אקר טוב
    יי 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אקר טוב זה אקר שלא רואים ולא מכירים אותו.
    סגור