דיגיטל וטק

בגלל גוגל: אפל נאלצה לשחרר עדכון לאייפונים ישנים

אפל שחררה עדכון חירום למכשירים ישנים שלה, לאחר שגוגל חשפה שהם חשופים לפריצות על ידי האקרים. אם יש לכם את אחד המכשירים האלה – עדכנו אותם מהר
יאיר מור | 
אייפון (צילום pixabay)
בעלי סמארטפונים מדגמי אייפון 5s, אייפון 6 ואייפון 6 פלוס, טאבלטים מדגמי אייפד אייר ואייפד מיני 2 ו-3 או נגן מולטימדיה מדגם אייפוד טאצ' דור 6 המריצים את מערכת ההפעלה iOS 12, כמו גם מחשבי מק עם גרסת macOS Catalina, שימו לב: אפל שחררה אתמול עדכוני חירום למכשירים שלכם, לאחר שבמערכות שלהם התגלו פרצות שאפשרו להאקרים לקבל שליטה מוחלטת על המכשירים ולהריץ עליהם קוד שיעשה ככל העולם על דעתם.
הפרצות התגלו על ידי שלושה חוקרים מגוגל: אֶריֶה הרננדז וקלמנט לסין מקבוצת ניתוח הסיכונים ואיאן ביר מ"פרויקט זירו" המתמקד בגילוי פרצות שהאקרים כבר גילו והחלו לנצל לצורך פריצה. בעקבות העובדה האחרונה, שפירושה שמשתמשים נמצאים בסכנה מיידית, נאלצה אפל לשחרר עדכון למערכות ההפעלה הישנות שלה, שכן היא מבטיחה עדכוני אבטחה לפחות 3 שנים לאחר הפסקת המכירה של כל מכשיר, כך שגם האחרונים שקנו אותו יהיו מוגנים לאורך זמן השימוש הסביר במכשיר עד להחלפתו. המכשירים המדוברים כבר קיבלו השנה עדכוני אבטחה בינואר, מרץ, מאי ויוני, ועתה יוצא עדכון iOS 12.5.5.
כדי לבדוק אם מכשירכם מריץ גרסה פרוצה של מערכת ההפעלה, היכנסו להגדרות, "כללי", "אודות" ובדקו האם הגרסה שלכם היא בין 12 ל-12.5.4. אם כן – היכנסו ל"הגדרות", "כללי", "עדכון תוכנה" ובצעו בדיקת עדכונים זמינים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה