דיגיטל וטק

גל גדות מול ביל קוסבי - מי ניצח?

האם וונדר וומן הישראלית, שילדה בת שלישית, עניינה אותנו יותר מהקומיקאי ששוחרר מהכלא? ואיזו מבין החברות הישראליות שהונפקו בוול-סטריט מעניינת יותר? החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור |  1
גל גדות שומר החומות (צילום ויקימדיה)
זה היה קרב קשה, אבל בסופו התברר שכוכב עבר שקיבל חזרה מעט מתהילתו יותר מעניין אותנו מכוכבת הווה: ביל קוסבי, ששוחרר מבית הכלא בפנסילבניה לאחר שהרשעתו בתקיפה מינית של מספר נשים בוטלה, הוא האדם המחופש ביותר בישראל אתמול לפי נתוני גוגל, כאשר שמו בעברית מככב במקום הראשון ושמו באנגלית נמצא במקום הרביעי. 
גל גדות, הדוגמנית-שחקנית הישראלית כוכבת סרטי DC Comics, היתה האדם השני הכי מחופש במדינה, לאחר שנודע כי ילדה את הבת השלישית שלה ושל בעלה, ירון ורסנו, וקראה את שמה בישראל (ובכל מדינה ויקום גיבורי-על אחר) דניאלה. שמה בעברית היה במקום השני בחיפושים, ובאנגלית היא היתה מקום 11. 
למקום השלישי הגיעה מכבי תל אביב, שהציגה אתמול סמל חדש. 
במקום החמישי נמצא מלון רויאל בים המלח, שנסגר בעקבות ליקויים תברואתיים. 
השריפה בחיפה, שהביאה לפינוי מספר בניינים מתושביהם, היתה במקום השישי. 
ח"כ גלית דיסטל-אטבריאן מהליכוד ממשיכה לככב בכותרות ובחיפושים, והגיעה למקום השביעי. 
במקומות 8 ו-9 כיכבו שני "חדי-קרן" - כלומר, חברות ששוויין מעל מיליארד דולר - ישראלים שהונפקו בבורסות ניו-יורק: ענקית המלצות התוכן טאבולה, שלאחר דחיית המיזוג שלה עם המתחרה המקומית אאוטבריין הנפיקה בנאסד"ק על ידי מיזוג ספאק ושוויה כעת מעל 2.5 מיליארד דולר, במקום השמיני, ואילו חברת הסייבר סנטינל וואן, שהונפקה בבורסת ניו-יורק בשווי של 10 מיליארד דולר, במקום התשיעי. 
ובמקום העשירי נמצא כוכב מילוואקי באקס, יאניס אנטטוקומפו, שלאחר חשש כבר לפריצה ברצועה השמאלית עבר אתמול צילום שהראה שלא נגרם לו נזק והוא יוכל לחזור לשחק בקרוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צבועה ומתחסדת !
    אסף 07/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קולה לא נישמע במבצע שומר חומות !!!
    סגור