דיגיטל וטק

WAZE מציגה: תכנון מסלול נסיעה – עוד מהבית

אפליקציית הניווט תאפשר תכנון של מסלול הנסיעה מהמחשב ושליחתו ישירות לסלולרי מבלי להתעסק בנייד ברכב עצמו. איך זה יעבוד? כל הפרטים 
רועי בהריר-פרל | 
WAZE מהבית
הכל מוכן לנסיעה, בואו נצא לדרך: פיצ'ר חדש של אפליקציית הניווט ווייז שבבעלות גוגל מאפשר לתכנן את הנסיעה עוד בבית, מהמחשב, לשלוח את הוראות ההכוונה לאפליקציה, לרדת לאוטו ולצאת לדרך מיד, מבלי להתעסק קודם בנייד. כן, מעתה והלאה אנשים שמחפשים חנייה בתל אביב לא ייאלצו להמתין במשך דקות ארוכות אחרי רכב שעומד לצאת מהחנייה אך מתעכב בשל תכנון הנסיעה בווייז (וסובל בינתיים צפירות וקללות).
על מנת להפעיל את השירות החדש של ווייז יש להיכנס, מהמחשב, לאתר ה-Live Map של ווייז אינטרט ולהקליק על כפתור "התחברות" שנמצא מצד שמאל של המסך למעלה. במסך שנפתח מופיע ברקוד, בדומה לסינכרון בין וואטסאפ למחשב, שאותו יש לסרוק על ידי יישומון לסריקת ברקודים בעזרת מצלמת הטלפון. לאחר מכן, נפתחת במחשב אפשרות להכניס את פרטי הנסיעה ולתכנן את המסלול. הקלקה על האפשרות "שליחה לטלפון" שולחת התראה לטלפון שבאמצעותה מופנה המשתמש ישירות אל הניווט המבוקש.
הפיצ'ר החדש והחיוני זמין למשתמשי אנדרואיד ולמשתמשי IOS ומזכיר את השירות של גוגל מפות, שקיים כבר כמה שנים.  בנוסף לתכנון של נסיעה ספציפית ניתן להגדיר במחשב גם יעדים שמורים, שיסונכרנו מיד עם האפליקציה בטלפון, ולשתף את מיקום היעד המבוקש. הממשק הדסקטופי של ווייז נוח מאוד לשימוש, מסתנכרן בקלות ובמהירות עם האפליקציה ובסך הכל מהווה שדרוג מהותי ליישומון הפופולארי.
תגיות waze | ווייז
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה