דיגיטל וטק
מהפכה בעולמות התוכן העסקי: זו החברה שרוצה לעשות שינוי
דני ספקטור, עיתונאי שעד לאחרונה סמנכ"ל קבוצת בייסברג, משיק חברת תוכן חדשנית שתעניק לעסקים יתרון תחרותי באמצעות אסטרטגיות תוכן חכמות ומהלכים שמייצרים השפעה
השוק הישראלי מקבל היום חיזוק משמעותי בתחום התוכן, עם השקת חברת KETA – בית חדש ליצירת תוכן ומהלכים יצירתיים שמציבים סטנדרט חדש בשוק. החברה, בהובלתו של דני ספקטור, עיתונאי ועורך עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בתקשורת הישראלית, מביאה לעסקים גישה רעננה ומדויקת לא רק בכתיבה אלא ביצירת מהלכים ותכנים שמניעים תוצאות.
השקת KETA מגיעה לאחר שדני ספקטור מסיים את תפקידו כסמנכ"ל קבוצת בייסברג ומנהל מחלקת יחסי הציבור, תפקיד בו כיהן בשלוש וחצי השנים האחרונות ובו ניהל את אסטרטגיית יחסי הציבור של עשרות לקוחות לצד טיפול במשברים רבים.
לאורך הקריירה מילא תפקידים בכירים בהם מנהל יחסי ציבור ואסטרטגיה ברונן צור תקשורת, מנהל תוכן ממותג ושיווקי בקבוצת הארץ-דה מרקר ומנהל תוכן שיווקי באתר וואלה. בנוסף, ספקטור כיהן כעורך הראשי של עיתון וסטי, מגיש ועורך בכיר ברדיו תל אביב וכתב בכיר ועורך ב"ידיעות אחרונות".
ספקטור ניהל לאורך הקריירה את יחסי הציבור של הגופים מהגדולים במשק, בהם חברת החשמל, קק"ל, רשת האופנה תמנון, מכון וינגייט, AIG, וילי פוד וליימן שליסל. בנוסף, כתב ויצר תוכן ומהלכים לעשרות גופים מובילים במשק בהם בנק לאומי, בנק הפועלים, מטרנה, פרטנר, קבוצת לובינסקי, מנורה מבטחים ועוד.
דני ספקטור. צילום: רמי זרנגר
KETA נולדה מתוך ההבנה שתוכן איכותי הוא הבסיס לבניית מותגים חזקים וליצירת חיבור אמיתי עם קהל היעד. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים – החל מכתיבת תוכן שיווקי, בלוגים וניוזלטרים, דרך עריכת נאומים ודפי נחיתה, יצירת פודקאסטים וסרטונים ועד פיתוח אסטרטגיית תוכן ויצירת מהלכים שיווקיים מקיפים לחברות ועסקים.
"אנחנו מאמינים שתוכן הוא לא רק מילים – הוא כלי שמניע מהלכים, בונה מערכות יחסים, יוצר אמון ומוביל להצלחה עסקית", אומר ספקטור, מנכ"ל ומייסד KETA. "הניסיון שלנו בתקשורת, בשילוב עם היכולת להבין את הצרכים של כל לקוח, מאפשרים לנו ליצור תוכן ומהלכים מדויקים שמדברים ישירות לקהל ומניעים לפעולה".
בין השירותים הייחודיים שמציעה KETA ניתן למצוא גם בנק שעות תוכן, שמאפשר לעסקים לרכוש שעות עריכה, כתיבה וייעוץ תוכני ולנצל אותן בהתאם לצורך, באופן גמיש ויעיל. המודל החדשני הזה מאפשר גם לעסקים קטנים וגם לארגונים גדולים ליהנות מתוכן איכותי ומהלכים שיווקיים בצורה נוחה ומותאמת אישית.
עוד ב-
"אנחנו כאן כדי להיות מאחורי הקלעים ולדאוג שהתוכן והמהלכים של הלקוחות שלנו יהיו לא פחות ממושלמים", מוסיף ספקטור. "המטרה שלנו היא להפוך כל רעיון לתוכן ולמהלך שמשרת את הלקוח, מחבר אותו לקהל ומחזק את המותג שלו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.אחד התותחיםאורן הוברמן 12/2024/31הגב לתגובה זו0 0מכיר אותו אישית, כל מי שייקח אותו יזכה!סגור
-
4.דני יא תותח. אם קירות היו יכולים לדברארי 12/2024/30הגב לתגובה זו0 0היה אפשר לעשות סדרות בנטפליקס על המהלכים שהובלת בחדות ובאמצעות מילים וקסם בהצלחה!!!סגור
-
3.נראה בחור מקסים אבל...עדי 12/2024/30הגב לתגובה זו0 0ניכר שיש המון מילים על כלום ושום דבר. עוד אחד שעשה מעבר משכיר לעצמאי, פתח עסק קטן ואיזה כותרות מפוצצות מי ישמע... מריח קשרים?!סגור
-
2.תקראו עליו קצת ברשת (ל"ת)אלמוני 12/2024/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.בגדול - שום דבר? מה זהנ החרטוט הקשה לקריאה הזה?יורי 12/2024/30הגב לתגובה זו0 0במקום לרוץ לאייס עם אפס מידע, חכה קצת. תבנה את עצמך ותייצר ערך אמיתי. מה שקראתי עכשיו הוא כלום ושום דבר מוחלטסגור