דיגיטל וטק
בקרוב: פרסומות בצ'אט GPT? צעד נבון או טעות גדולה?
מהן הסיבות מאחורי המהלך האפשרי להטמעת פרסומות בצ'אט GPT, וכיצד זה עשוי להשפיע על המשתמשים?
OpenAI, החברה שמאחורי צ'אט GPT, שוקלת להטמיע פרסומות במערכת שלה, צעד שמעלה שאלות רבות בתעשיית הבינה המלאכותית. למרות העמדה הפומבית של המנכ"ל, סם אלטמן, שמתנגד באופן עקרוני לפרסומות, החברה בוחנת מודל עסקי חדש שיאפשר הכנסת פרסומות באופן מבוקר ומותאם אישית. הרעיון הוא להבטיח שהשירות יישאר זמין גם לגרסת החינם תוך שמירה על חוויית משתמש חיובית.
המניע המרכזי לבחינת המהלך הוא הצורך להמשיך ולהרחיב את השירותים של OpenAI, במיוחד לאור העלויות הגבוהות הכרוכות בפיתוח ושימור המערכת. עם עשרות מיליוני משתמשים שבועיים, הכנסת פרסומות עשויה לספק הכנסות נוספות שישמשו להמשך השקעה ושיפור הכלים הטכנולוגיים, כמו פיתוח מודלים מתקדמים יותר של הבינה המלאכותית.
עם זאת, ייתכנו חששות מצד המשתמשים לגבי השפעת הפרסומות על המידע שמספק צ'אט GPT. החברה מציינת שבמידה ויוחלט על מהלך כזה, הפרסומות ייושמו בצורה שקופה ויגיעו באזורים שאינם מפריעים לחוויית השיחה העיקרית. משתמשים רבים ממתינים לראות כיצד OpenAI תאזן בין הצורך בהכנסות לבין שמירה על אמון הקהל והסטנדרטים הגבוהים של השירות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה