דיגיטל וטק

הסייבר הישראלי בטירוף: הסטארטאפ שסגר עסקת ענק עם תאגיד העל מיפן

חברת Cynamics הישראלית חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם תאגיד היטאצ'י, במסגרתו החברה היפנית תמכור את טכנולוגיית אבטחת הסייבר של Cynamics באסיה
מערכת ice | 
בורסת יפן (צילום shutterstock, freepik)
חברת סינמיקס (Cynamics) הישראלית חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם תאגיד היטאצ'י, במסגרתו החברה היפנית תמכור את טכנולוגיית אבטחת הסייבר של Cynamics באסיה. היטאצ'י מתמחה בפתרונות תשתית, ניהול נתונים וניתוח דיגיטלי. 
שיתוף הפעולה בין שתי החברות מבוסס על חזון משותף של אספקת פתרונות סייבר מתקדמים, שמסוגלים לחזות ולהגיב לאיומים המתפתחים במהירות. במסגרת ההסכם, החברות לא רק נותנות מענה לאתגרי הסייבר הנוכחיים, אלא גם מכינות עסקים וארגונים באזור לאיומים עתידיים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ואמצעי אבטחה פרו-אקטיביים.
היטאצ'י ו-Cynamics מקוות להוביל את שוק הסייבר באזור אסיה ולהציב סטנדרט חדש של מצוינות בתחום אבטחת הסייבר. את Cynamics ייצג בהסכם עורך הדין עטיר יפה, שותף בכיר וראש משותף לקבוצת ההיי-טק במשרד עורכי הדין פרל כהן. Cynamics מציעה פתרון לגילוי ותגובה ברשת (Network Detection and Response - NDR) המבוסס על מודל Software as a Service (SaaS).
מוטואקי יאממורה, סמנכ״ל חדשנות וטכנולוגיה בחטיבת שירותי האבטחה הגלובליים של היטאצ'י, אמר כי: "אנו מצפים לשיפור משמעותי בהגנה על לקוחותינו מפני איומי סייבר מתקדמים, הודות לשילוב הטכנולוגיה הייחודית של Cynamics".
מנכ"ל Cynamics, אייל אלישיב, הוסיף: "אנו נרגשים מהשותפות עם היטאצ'י סיסטמס, מובילה בתחום טכנולוגיית המידע באזור אסיה-פסיפיק. שיתוף הפעולה הזה מהווה צעד חשוב במחויבות שלנו לספק פתרונות אבטחת סייבר מתקדמים וייחודיים".
הפתרון של Cynamics עושה שימוש בפרוטוקולי דגימה, אלגוריתמים מוגני פטנט, בינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי לספק חיזוי איומים ונראות במהירות ובהיקף. הפתרון בנוי כדי להגן על רשתות בכל הגדלים והמורכבויות, והגישה הגמישה והמהירה שלו מזהה איומים שלא זוהו על ידי המתחרים ומספקת ללקוחות ולשותפים הגנה עילית נגד התקפות סייבר, עם מינימום השפעה על משאביהם.
מייסדי Cynamics אייל אלישיב ואביב יחזקאל (צילום: עופר קידר)
היטאצ'י מקדמת ניהול בר-קיימא ותומכת ביוזמות חדשנות חברתיות כחלק מקבוצת היטאצ'י, מתוך שאיפה להעצים את איכות החיים בחברה. החברה פועלת בשיתוף פעולה עם שותפיה כדי להציע פתרונות דיגיטליים מתקדמים כמו פלטפורמת .Lumada היטאצ'י מביאה ידע נרחב, הבנה עמוקה של צרכי הלקוחות, ושירותים נרחבים לתמיכה בטרנספורמציה הדיגיטלית של לקוחותיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה