דיגיטל וטק

ענקית הטכנולוגיה הישראלית מציגה: כשכישרון אנושי פוגש AI

בפרסומת קומית מוזיקלית חדשה שתעלה היום, מדגישה ענקית הטכנולוגיה הישראלית Fiverr את תפקידו של המשתמש בכוח הבינה המלאכותית
מערכת ice | 
מיכה קאופמן מייסד Fiverr (צילום יובל טואג)
זירת המסחר הגלובלית המקוונת Fiverr, המתווכת בין ספקי שירותים ברחבי העולם ולקוחותיהם, משיקה היום קמפיין חדש בתחום הבינה המלאכותית. הקמפיין, המוצג בסגנון מחזמר, נקרא "לאף אחד לא איכפת" ומיועד להדגיש את החשיבות של המשתמשים בטכנולוגיה המתקדמת.
 
בעידן שבו אנשי מקצוע ומותגים מגלים כיצד לנצל את הבינה המלאכותית, הקמפיין מזכיר כי התוצאות הסופיות תלויות במשתמשים עצמם, ולא בטכנולוגיה בלבד. הפרסומת, המוקדשת לקידום המודעות סביב הכלים והשירותים המוצעים על ידי Fiverr, כוללת הופעות אורח של המשפיען רוס פומרנץ ("Corporate Bro") ושל מנכ"ל Fiverr, מיכה קאופמן.
הקמפיין יעלה ברשתות החברתיות השונות החל מהיום (22 באוקטובר), ומטרתו להעביר את המסר: על אף שהטכנולוגיה מתקדמת, היכולת לנצל אותה בהצלחה תלויה במי שמשתמש בה.

מתי יהב, סמנכ"ל השיווק של Fiverr:  "הבינה המלאכותית פותחת בפנינו עולם של יכולות חדשות ועוצמתיות, אבל היא בעצם רק מעלה את הממוצע. כדי להפיק תוצאות יוצאות דופן ולייצר אימפקט משמעותי אנחנו חייבים את היצירתיות האנושית שתדע לקחת את הטכנולוגיה הזו למקומות חדשים. הקמפיין שלנו מזכיר שבלי הכישרון האנושי, גם הכלים החזקים ביותר לא יובילו לשיא הפוטנציאל שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה