דיגיטל וטק

LG בהישג מרשים: מה עומד מאחורי שינוי האסטרטגיה?

LG ממשיכה להפתיע עם צמיחה מרשימה ושינוי אסטרטגי שממצבים אותה כמובילה גלובלית. מהו המהלך החדשני שהביא את החברה להצלחה, ואיך היא מתכננת לכבוש את השוק העתידי?
רפאל בן זקרי | 
חברת LG (צילום shutterstock)
ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית LG דורגה בין 100 המותגים הגלובליים הטובים ביותר לשנת 2024 על ידי חברת הייעוץ Interbrand, עם שווי מותג של כ-6.5 מיליארד דולר. הדירוג, שמבוסס על ניתוח של ביצועים פיננסיים, תפקיד המותג ועוצמתו, משקף את הצמיחה המשמעותית של LG בתחום פתרונות החיים החכמים, תוך התאמת האסטרטגיות שלה לקהלים מגוונים וגלובליים.
החברה הציגה חזון להפוך ל"חברה לפתרונות חיים חכמים", המתמקד בשיפור חוויות הלקוחות בתחומים כמו בתים חכמים ותחבורה. מאז השקת הטרנספורמציה הזו, שווי המותג של LG יותר מהכפיל את עצמו, ובכך הדגיש את המעבר מהצלחה מסחרית למיצוב כחברת חדשנות גלובלית, המחוברת לצרכים של לקוחותיה בעולם הדיגיטלי והפיזי.
יוזמת "Brand Reinvent" של LG, ששואפת לבסס את החברה כמותג צעיר ודינמי, תרמה רבות להישג זה. הקמפיינים הגלובליים שהשיקה החברה, כגון "Optimism your feed", מזמינים את דור ה-Z למעורבות פעילה, הן באינטרנט והן באירועים פיזיים. יוזמות אלו זכו להצלחה רבה והביאו למעורבות גבוהה עם מעל 1.8 מיליארד צפיות בחודשיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה