דיגיטל וטק

מהפכת הבתים החכמים בישראל: המוצר החדש שיציל אתכם מפני גנבים

חברת Yale הישראלית משיקה מוצר חכם חדש - Yale® DOT, מדבקה למנעול החכם LINUS המאפשרת לפתוח ולנעול את הדלת באמצעות מכשיר הטלפון הנייד, זאת כחלק ממהפכת הבתים החכמים. בכך, תהיו חשופים פחות לגניבות
מערכת ice | 
המנעול החכם של Yale (צילום יחצ)
חברת Yale הישראלית הודיעה היום (שלישי) כי היא משיקה מוצר חכם חדש - Yale® DOT, מדבקה למנעול החכם LINUS המאפשרת לפתוח ולנעול את הדלת באמצעות מכשיר הטלפון הנייד.
Yale® DOT הינה מדבקה קטנה בקוטר של 40 מ"מ – המחיר המומלץ לצרכן הינו 40 שקל ליחידה. כאשר המנעול החכם או מנעול הארון מחוברים למגשר האינטרנט של Yale, ניתן להשתמש ב-Yale® DOT לפתיחה ונעילה מרחוק, או להשתמש ב-Yale® DOT באמצעות חיבור הבלוטות' של המשתמש או של האורחים המורשים.
Yale® DOT נוח מאוד לשימוש מעוצב עם מראה אסתטי, עמיד בתנאי חוץ וניתן להדבקה על מגוון סוגי משטחים באזורים שונים כגון, חדר מדרגות, מסדרון, שידה ליד המיטה ועוד. המהלך של חברת Yale הישראלית מגיע על רקע מהפכת הבתים החכמים בישראל בפרט ובעולם כולו בכלל.
בנוסף על כך, המדבקות החדשות יוכלו לעזור לכם להתגונן מפני גניבות ופריצות מנעולים, שכן יהיה קשה יותר לפרוץ לכם את המנעול מהבית ותוכלו לשלוט עליו בקלות, ובעיקר לדעת בקלות אם נעלתם את דלתכם גם מרחוק.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה