דיגיטל וטק

האם בקרוב יוצרי תוכן ביוטיוב יקבלו כסף תמורת אימון AI?

סטארטאפ חדש שואף לשנות את כללי המשחק ליוצרי יוטיוב בתחום הבינה המלאכותית. בחברה מעוניינים להשיק הליך חוקי ופשוט שיסדיר את היחסים בין חברות הבינה המלאכותית ליוצרי התוכן
שרון בירקמן | 
יוטיוב AI (צילום shutterstock)
סטארטאפ חדש שואף לשנות את הדינמיקה בין יוצרי תוכן ביוטיוב למפתחי בינה מלאכותית. בחברה משיקים תוכנית שמטרתה לשנות את המצב שבו חברות המפתחות בינה מלאכותית משתמשות ללא אישור בתכנים מיוטיוב על מנת לאמן את המודלים. החברה מעוניינת לגייס לפחות 25,000 עד 50,000 שעות תוכן כדי להפוך את המודל לאטרקטיבי עבור חברות הבינה המלאכותית.
בעוד פלטפורמות כמו Reddit כבר הגיעו להסכמות עם חברות בינה מלאכותית, יוטיוב לא יצרה הסכמים דומים. כעת, הסטארטאפ מעוניין לאחד את יוצרי תוכן על מנת ליצור רישוי כולל שיאפשר לחברות בינה מלאכותית לגשת לתכנים בצורה חוקית. לדברי מנכ"ל החברה, הביקוש לאיסוף תוכן מיוטיוב גובר והוא מתכנן להשתמש בניסיון שלו ברישוי מדיה כדי לבנות מודל חדש. יוצרי תוכן שיסכימו לרשום את התכנים שלהם תחת החברה בניהולו יקבלו תמלוגים עבור השימוש בהם. לדבריו, יש צורך ברור בהליך חוקי ופשוט עבור חברות הבינה המלאכותית שיסדיר את היחסים עם יוצרי התוכן.
יוטיוב, מצידה, ממשיכה להדגיש את החשיבות של מתן שליטה ליוצרים על התוכן שלהם, אך טרם התייחסה ישירות לתוכנית הרישוי. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה