דיגיטל וטק

שבוע האקלים בניו יורק נצבע כחול-לבן: אלו הישראליות המשתתפות

במהלך שבוע האקלים בניו יורק, חברות ישראליות הציגו פתרונות חדשניים בתחומי האנרגיה המתחדשת, ניהול מים וחקלאות חכמה. עם טכנולוגיות פורצות דרך כמו מימן ירוק והמרת פסולת לאנרגיה, הן תופסות את תשומת הלב הבינלאומית. האם מדובר בתחילתה של מהפכה בתחום האנרגיה הירוקה?
רפאל בן זקרי | 
משלחת אקלים טק (צילום מכון הייצוא)
שבוע האקלים בניו יורק, המפגיש מדענים, מנהיגים ויזמים במטרה להאיץ את המעבר לאנרגיה נקייה, שימש השנה כבמה עבור חברות טכנולוגיה ישראליות להציג את פתרונותיהן בתחום האקלים. במסגרת שיתוף פעולה בין מכון היצוא, מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה ורשות החדשנות, נשלחה לאירוע משלחת של כ-30 חברות וסטארטאפים ישראליים. החברות הללו פועלות במגוון תחומים, בהם אנרגיה מתחדשת, ניהול מים וחקלאות חכמה, ומשתמשות באירוע זה להיחשף לגורמי השקעה ולחברות גדולות בתחום התשתיות והאנרגיה.
תחום האקלים-טק בישראל נמצא במגמת עלייה, עם כ-300 חברות פעילות ו-500 מיליון דולר השקעות במהלך החציון הראשון של 2024. המשלחת לשבוע האקלים מדגישה את החשיבות הגדלה של התחום, במיוחד לאור האתגרים הגלובליים הנובעים מהתחממות כדור הארץ. האירוע בניו יורק משמש כנקודת מפגש קריטית עבור חברות ישראליות המעוניינות להרחיב את פעילותן בשווקים הבינלאומיים, ולחפש שותפויות אסטרטגיות עם גורמים בינלאומיים בתחום האקלים והאנרגיה.
החברות המשתתפות, כמו Boson ו-H2Pro, מציגות פתרונות המתמקדים בטכנולוגיות מתקדמות כגון המרת פסולת לאנרגיה וייצור מימן ירוק, הנחשבים למפתח במעבר העולמי לאנרגיה נקייה. בעוד ש-Boson מקימה מתקנים מסחריים להמרת פסולת באנרגיה, H2Pro מתמקדת במימן ירוק, המשמש תעשיות כבדות כמו פלדה וכימיקלים במאמץ להקטין את פליטות הפחמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה