דיגיטל וטק

שורה של נתונים חיוביים שהפתיעו גרמו לעליות במסחר בוול סטריט אתמול.

נתוני מאקרו ודוחות טובים הובילו לעליות בוול סטריט. תמכו בעליות מחירי מניות השבבים, הזהב, והצפי להורדת ריבית נוספת בישיבת הפד הבאה
מערכת ice | 
וול סטריט (צילום flickr/ Dan Nelson)

המסחר בוול סטריט נסגר אתמול בעליות שערים בעקבות צירוף של מספר נתונים חזקים. הנתונים תומכים וחמזקים עוד יותר את החלטת הנגיד ג'רום פאוול להורדת הריבית.

מדד הS&P נסגר בעליות של 0.4 אחוז, מדד הדאו ג'ונס נסגר בעליה של 0.62 אחוזים, ומדד הנאסדק נסגר בעליה של 0.6 אחוזים . 
דוח האבטלה אתמול הפתיע לטובה ומספר המובטלים בארה"ב ירד במפתיע לרמתו הנמוכה מזה ארבעה חודשים. מספר המובטלים ירד מ222 אלף ל218 אלף. בנוסף כלכלת ארה"ב צמחה ב3 אחוזים בדיוק לפפי צפי האנליסטים, ומניות השבבים טיפסו בעקבות הדו"ח המצוין של מיקרון. MU שהמסחר בה נסגר בעליה של 14.1 אחוזים והיא ננעלה בשער של 109.88 דולר. 
מניות השבבים הובילו את המסחר בעליות: מניית אינטל עלתה ב1.61 אחוזים ונסגרה בשער של23.92 דולר מניית אנבידיה עלתה ב0.49 אחוזים והמסחר בה נסגר  בשער של124.04דולר.
לצד הנתונים המעודדים בארה"ב, והציפיה כי הנגיד יכריז על הורדת ריבית גם בישיבת הפד הבאה, אתמול פורסם כי הבנק המרכזי בסין יצא בשורה של צעדים להמרצת הכלכלה במדינה. המניות הסיניות עליבאבא (BABA) וNIO סיימו את המסחר בעליות של10אחוז לשער של 105.04דולרים ובעליה של 2.33 אחוזים ובשער של 5.78 בהתאמה. 
מניית אפל נסחרה אתמול בעליה קלה של חצי אחוז וננעלה בשער של 227.52 ומנית פייפאל עלתה אף היא ב3.5 אחוזים לשער של 80.08 דולר..גם מניות המתכות עלו אתמול וסגרו בעליות . ומחיר הזהב חצה לראשונה את מחיר 2700 דולר לאונקיה. 


מחיר הנפט ירד אתמל בחמישה אחוז בעקבות ההכרזה של סעודיה כי תגביר את התפוקה, צעד שאף הוא הפתיע את הסוחרים בתקופה של רגישות פוליטית במזרח התיכון ובמפרץ. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה