דיגיטל וטק

OpenAI בשת"פ סודי: זה המוצר שיחליף את האייפון?

ג'וני אייב, המעצב המיתולוגי של אפל, עובד על פרויקט סודי יחד עם סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI. השניים מפתחים מוצר חדשני המבוסס על בינה מלאכותית, שמטרתו לשנות את חוויית המחשוב היומיומית. האם זהו המוצר שישבור את המוסכמות ויהפוך לאייפון הבא של עולם הבינה המלאכותית?
רפאל בן זקרי | 
ג'וני אייב (צילום tua ulamac /flickr, shutterstock)
ג'וני אייב, המעצב המיתולוגי של אפל, אישר שהוא עובד על פרויקט סודי יחד עם מנכ"ל OpenAI, סם אלטמן. השניים שמרו על שקט לגבי שיתוף הפעולה הזה עד כה, לאחר שנחשף לראשונה כבר בשנה שעברה, אך בראיון ל"ניו יורק טיימס" שפורסם בסוף השבוע, אייב חשף כי חברת העיצוב שלו, LoveFrom, מובילה את העיצוב של מוצר מבוסס בינה מלאכותית שנבנה עם אלטמן.
הצוות שעובד על הפרויקט כולל כ-10 עובדים, ובהם גם שניים שהיו אחראים על תפקידי עיצוב מרכזיים באפל, טאנג טאן ואוואנס הנקי. הם פועלים מתוך בניין בסן פרנסיסקו, שהוא אחד ממספר נכסים שאייב רכש באותו בלוק בעיר. על פי הדיווח, המוצר עליו הם עובדים מכוון ליצירת חוויית מחשוב שתהיה פחות מפריעה חברתית מאשר האייפון.
מאז עזיבתו את אפל בשנת 2019 והקמת LoveFrom, אייב התעסק בפרויקטים שונים, אך לא הרבה בתחום החומרה, למעט עיצוב פטיפון יוקרתי ב-60,000 דולר. למרות שהפרויקט המסתורי הזה נראה קרוב יחסית להשקה, עדיין לא ידוע מתי הוא צפוי לצאת לשוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה