דיגיטל וטק

חברת הפינטק הישראלית גייסה 12.1 מיליון דולר: "פוטנציאל לחולל מהפכה"

Payouts.com הישרלאית השלימה גיוס של 12.1 מיליון דולר, במטרה להרחיב את פעילותה בעולם. ההשקעה תתמקד בחיזוק יכולות ניהול קשרי הספקים ופיתוח מוצרים חדשניים, תוך מתן מענה לצרכים הגוברים של עסקים בתחום הכלכלה הדיגיטלית. האם המהלך יוביל למהפכה בתחום ניהול התשלומים?
רפאל בן זקרי | 
פינטק (צילום shutterstock)
חברת הפינטק הישראלית Payouts.com, המפתחת פלטפורמה לניהול תשלומים וקשרי ספקים בצורה חכמה ואוטומטית, הודיעה על השלמת גיוס של 12.1 מיליון דולר. הסכום גויס בשני סבבים, כאשר הסבב האחרון בגובה 8 מיליון דולר הובל על ידי קרן NFX, והצטרף לגיוס ראשוני של 4.1 מיליון דולר.
ההשקעה תאפשר ל-Payouts.com להרחיב את הצמיחה העסקית שלה, לחזק את יכולות ניהול קשרי הספקים (VRM) ולפתח מוצרים חדשניים. בנוסף, החברה מתכננת להאיץ את התרחבותה בצפון אמריקה ואירופה, תוך מתן שירות למספר הולך וגדל של עסקים ברחבי העולם, המחפשים לייעל את מערכי התשלומים שלהם ולשפר את מערכות היחסים עם הספקים שלהם.
המהפכה שעוברת הכלכלה הדיגיטלית, כאשר עסקים רבים עובדים עם מספר גדל והולך של ספקים, במיוחד בתחום השיווק, המהווה כ-80% מהוצאותיהם, דורשת התמודדות עם ניהול מורכב ומצריכה פתרונות מתקדמים לתשלומים ולניהול ספקים, שיבטיחו יעילות וצמיחה. לדברי ליאור צדר, מנכ"ל ומייסד שותף של Payouts.com,  "סבב הגיוס הנוכחי משקף את האמון של המשקיעים בפתרון שלנו" והוסיף כי החברה פותרת את כאב הראש הגדול של של העוסקים בכלכלה דיגיטלית."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה