דיגיטל וטק

יבואן מוצרי החשמל המובילים לישראל מתחדש: אלו הטכנולוגיות שהוצגו

תערוכת IFA 2024: חברת HISENSE מציגה ביתן עם כל חדשנויות מותגי הקו הלבן הכוללים את Hisense, Gorenje ו-Asko ומגוון טכנולוגיות AI חדשות. בתחום פתרונות המטבח הושק מדיח כלים בעל טכנולוגיית  UV מובנית להסרת עד 99% מהבקטריות במים המשמשים לשטיפה
מערכת ice | 
מוצרי חשמל (צילום shutterstock)
קבוצת ח.י. מהקבוצות המובילות בישראל ליבוא ושיווק של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה היבואנית הרשמית של מותגי Hisense, Gorenje וASKO-, חזרה עם בשורות וחידושים משמעותיים מתערוכת IFA שנסגרה אתמול בברלין ונחשבת לתערוכת הטכנולוגיה המדוברת והגדולה ביותר באירופה שחגגה השנה 100 שנים להיווסדה.
אחת החדשנויות הבולטות ביותר אשר באה לידי ביטוי בכל מותגי הקבוצה שהוצגו היא מערכת ConnectLife המחברת מכשירים חכמים למקום אחד שבו ניתן לעקוב, לשלוט ולתחזק אותם בקלות. ConnectLife משפרת את השימוש במכשירי הבית על ידי חיבור אינטואיטיבי ופשוט המאפשר שליטה על מקררים, תנורים, ומדיחי כלים באמצעות אפליקציה. 

(צילום: יח"צ)
במותג Hisense  המהווה את התאגיד הגדול ביותר בסין למוצרי חשמל, בעל 14 מרכזי ייצור ו-11 מרכזי מחקר ופיתוח ברחבי העולם, הוצגו מגוון חדשנויות בתחום פתרונות המטבח והכביסה כולל סדרות מכשירי כביסה המתחברים לרשת הביתית ומסנכרנים את תוכנית הכביסה למייבש, כולל חימום מקדים ובחירת תוכניות ייבוש אוטומטית, עם מערכת AI המתאימה אוטומטית את מחזור הכביסה המושלם על ידי שקילת הכביסה וזיהוי עומס, פונקציית Smart Dosing המבצע מינון אוטומטי של המרכך, פונקציה להסרת כתמים במים קרים, תוך חסכון במים ובאנרגיה ועוד.

(צילום: יח"צ)
בתחום פתרונות המטבח הושק מדיח כלים בעל טכנולוגיית  UV מובנית להסרת עד 99% מהבקטריות במים המשמשים לשטיפה, תנור אפייה בטכנולוגיית AI Baking Assistant העוזר לבישול חכם שמשתמש במצלמה ותוכנה לניטור המזון ולהתאמת הגדרות בהתאם להעדפות המשתמש, מקררים בעלי מסכים חכמים המאפשרים הצגת תמונות, השארת פתקים, גישה למתכונים, שיקוף מסך הטלפון החכם למקרר ועוד.

(צילום: יח"צ)
Gorenje מותג הפרמיום למוצרי חשמל בייתים הציג מגוון מכשירי חשמל ביתיים ומתקדמים ביניהם תנורים, מוצרי כביסה, מקררים, מדיחי כלים וכיריים ביניהם תנור עם מסך צבעוני TFT מתקדם וגישות לתפריטי מתכונים מגוונים, תנורים בעלי תוכניות בישול מתקדמות כדוגמת בישול באמצעות אדים לשמירת ערכים תזונתיים, חיישן בקרת טמפרטורה לבישול מדויק של בשר, אפייה אינטנסיבית עם אוויר חם ללא שמן ועוד.
התנורים בעלי יכולת ניקוי עצמי בטמפרטורות גבוהות שמסיר לכלוך ומותיר תנור נקי. בזמן ניקוי פירוליטי, התנור ננעל באופן אוטומטי כדי להבטיח את בטיחות המשתמשים, פרט חשוב המעלה את רמת הבטיחות של המכשיר. בתחום הכביסה הציגו מכונות חדשניות עם תכונות כמו: AIR DRY, טכנולוגיה שמייבשת את חלקי המכונה הפנימיים, מסירה עד 99.9% מהבקטריות ומונעת ריחות רעים ועובש, NATURE DRY טכנולוגיה שמייבשת בגדים בטמפרטורות נמוכות (32-40 מעלות), מה שמפחית את הסיכון להתכווצות בגדים עד 50% ושומר על איכותם, בדומה לייבוש באוויר הפתוח.

(צילום: יח"צ)
מדיח כלים ייחודי המספק ניקוי אנטי בקטריאלי גם בטמפרטורות נמוכות ואפשרות לשימוש באור UV הממוקם במערכת שמסיר עד 99.99% מהבקטריות והווירוסים, כיריים בעלות עיצוב אלגנטי עם פאנל בקרה שהופך לבלתי נראה כשהמכשיר כבוי עם חיישנים ואלגוריתמים חכמים המבצעים התאמות אוטומטיות של הטמפרטורה והעוצמה עם תוכניות אוטומטיות לחימום אחיד ובישול עקבי.
במותג ASKO הנוסד בשנות ה-50 בשוודיה ומהווה מותג מוביל ויוקרתי של מכשירי מטבח, כביסה ומוצרים מקצועיים, המבוססים על שילוב בין שילוב בין טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב סקנדינבי על זמני בשילוב קיימות, הוצג מדיח הכלים שנמצא עמיד לכ-20 שנה מבוסס פלדת אל חלד איכותית לעמידות מרבית שבאמצעות אור UV מעניק ניקוי מרבי ומבטל עד 99% מהחיידקים, הפטריות והווירוסים תוך חיסכון באנרגיה.

(צילום: יח"צ)
תנורי NYACRAFT עם טכנולוגיית Celsius°Cooking™ מערכת קיטור מתקדמת עם שליטה קולית וחיבור לאפליקציית ConnectLife לניהול בישול חכם כולל פלטפורמה חכמה מבוססת AI המציעה מתכונים מותאמים אישית להפחתת בזבוז מזון ושיפור חוויית הבישול, כיריים בטכנולוגיית אינדוקציה של Celsius°Cooking™: דרך חדשה לבישול עם בקרת טמפרטורה מדויקת המאפשרת בישול מדויק בטמפרטורה עם האביזרים הנלווים המחוברים ל-Bluetooth וגם הוצגו ארונות יין חכמים עם חיבור לאפליקציית ConnectLife ולמאגר המידע של Vivino לניהול אוסף היין (אתר לאוהבי יין שהם סוקרים יין ומדרגים ומחפשים מכל העולם).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה