דיגיטל וטק

שמחה בסטארטאפ הישראלי: חוזה של 10 מיליון עם חברה ביטחונית בינלאומית

הסטארטאפ הישראלי אודיסייט, המתמחה בטכנולוגיות תחזוקה מתקדמות, הודיע על הזמנה בגובה עשרה מיליון דולר. ההזמנה עשויה לשפר את סיכויי החברה להנפקה בנאסד"ק
מערכת ice | 
בכירי אודיסייט עם אנשי משרד הביטחון (צילום אודיסייט)
אודיסייט (Odysight)  הישראלית, המתמחה בטכנולוגיית תחזוקה מתקדמת המכונה "עיניים חכמות", חתמה על חוזה בסכום של יותר מעשרה מיליון דולר עם חברה ביטחונית בינלאומית. החוזה כולל התקנה של מערכות החברה במל"טים, לראשונה בתחום. "תפיסת נתח שוק משמעותי בשוק המל"טים תוביל אותנו להכנסות של מאות מיליוני דולרים בשנה בתוך כמה שנים", אמר ל"כלכליסט" מורי ארקין, המחזיק ב-45% ממניות החברה.
החברה פיתחה טכנולוגיות שנועדו לשפר את התחזוקה והמעקב של מערכות טכנולוגיות מתקדמות, כולל מל"טים (מטוסים ללא טייס) ומסוקים באמצעות מצלמות וחיישנים והכניסה 1.4 מיליון דולר בלבד במחצית הראשונה של השנה. מניות החברה ירדו ב-16.7% מאז שהחלה להיסחר בארצות הברית ב-2021.

אודיסייט גייסה מאז הקמתה כ-55 מיליון דולר והחלה להיסחר בשוק ה-OTC (מעבר לדלפק) בארצות הברית ב-2021. לפני כחודש השלימה החברה סבב גיוס של עשרה מיליון דולר. לאודיסייט יש בעיית סחירות כל עוד היא נסחרת ב-OTC; ארקין מעוניין להנפיק את החברה בנאסד"ק, אם כי תאריך יעד טרם נקבע. החוזה החדש עשוי לסייע לאודיסייט גם במהלך זה.
"זה לא דרמטי כמו שמציירים את זה לפעמים", אמר ארקין ל"כלכליסט" כשהתייחס להשפעת המצב הגיאופוליטי על החברה. " משקיעים שמאמינים בטכנולוגיה הישראלית לא יבטלו את השקעתם בגלל המצב. אולי ידחו אותה, וגם זה לא בטוח".
החברה פועלת מפארק התעשייה בעומר שבנגב. היא מעסיקה עובדים מדרום הארץ ואזורי עדיפות לאומית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה