דיגיטל וטק

המהפכה הדיגיטלית בכיתות: הבשורה הטכנולוגית שממגנטת את התלמידים

החזרה ללימודים בשנת 2024 עושה את המהפך הבין דורי ומדגישה את קפיצת הדרך הטכנולוגית. קחו למשל את ה-Z Fold 6 תומך בעט S Pen, שניתן להשתמש בו לכתיבה, ציור ולקיחת הערות על מסכי מכשיר שימושי ויעיל עבור תלמידים שרושמים הערות או משלימים שיעורים או משימות במכשירי הסלולר
דוד זולדן | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
החזרה לבית הספר בשנת 2024 עושה את ההבדל הבין דורי ומדגישה את קפיצת הדרך הטכנולוגית. ספרי הלימוד הכבדים והמחברות הוחלפו במכשירים דיגיטליים מתקדמים. טאבלטים וסמארטפונים הפכו לכלי לימוד הכרחי, ומאפשרים לילדים גישה למידע אינסופי ולכלים חדשניים ללמידה. המוצרים החדשים של סמסונג, עם המסכים המתקדמים והמעבדים החזקים, הופכים את חוויית הלמידה להרבה יותר מהנה ויעילה.
סמארטפון מתקדם אבל כזה שיכול להיות גם מיני טאבלט מוצע על ידי סמסונג Galaxy Z Fold 6 - השילוב המושלם שבין מכשיר סלולרי לטאבלט. ה-Samsung Galaxy Z Fold 6 הוא סמארטפון מתקפל, הכולל מסך פנימי גדול וגמיש שנפתח ליצירת חוויה דמוית טאבלט, כמו גם מסך חיצוני קטן יותר לאינטראקציות מהירות. 
העיצוב המתקפל של ה-Z Fold 6 מאפשר לו להפוך מסמארטפון לטאבלט, ומספק למשתמשים חוויה סוחפת ופרודוקטיבית יותר. המכשיר מצויד גם בציר המאפשר לקפל אותו למגוון זוויות, מה שמקל על השימוש בו למשימות כגון קריאה, צפייה בסרטונים או ציור.
ה-Z Fold 6 תומך בעט S Pen, שניתן להשתמש בו לכתיבה, ציור ולקיחת הערות על מסכי המכשיר. ה-S Pen הוא כלי נהדר עבור תלמידים שצריכים לקחת הערות או להשלים משימות בטלפונים שלהם.
מערכת הבינה המלאכותית של סמסונג, ה- Galaxy AI, הגיעה במלואה ל- Fold 6. תוכלו למצוא פיצ'רים כמו “Circle To Search” (אפשר להקיף בעיגול כל דבר על המסך או בתמונה ולחפש אותו באינטרנט), סיכום של שיחות מוקלטות, עזרה בניסוח מיילים ותזכורות, תרגום בין שפות בזמן אמת ועוד. לרשימה המכובדת התווסף גם פיצ'ר חדש שקשה לפספס בשם “Sketch To Image” המאפשר לצייר (אפשר גם בלי העט החכם) על תמונות אובייקטים שה-AI יפרש ויהפוך לאחר מכן לתוספת אמיתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה