דיגיטל וטק

מחקר חדש קובע: כך תפחיתו את סיכוני אבטחת הסייבר בארגון שלכם

מחקר חדש של Omdia: ארגונים ששילבו יכולות הגנת סייבר יחד עם ביטוח סייבר הפחיתו משמעותית את סיכוני האבטחה שלהם. אנליסט החברה: "ארגונים שידאגו להתאמה בין כלי אבטחת הסייבר הפרואקטיביים שלהם לדרישות מבטחי הסייבר יזכו ליתרונות משמעותיים"
מערכת ice | 
האקר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת האנליסטים הגלובלית Omdia, ויוניקורן ביטוחי הסייבר הישראלי At-Bay, פרסמו מחקר חדש הבוחן את התפקיד הקריטי שביטוח סייבר ממלא באסטרטגיית ההגנה של ארגונים. המחקר מצא כי ארגונים, גדולים וקטנים כאחד, משתמשים בביטוח סייבר ככלי מרכזי להחלטות על הוצאות אבטחת סייבר. בנוסף, הדו"ח מצביע על כך שעסקים שישתפו פעולה באדיקות עם ספק הביטוח שלהם, במיוחד אם הספק הוא ספק InsurSec היברידי (המשלב ביטוח ויכולות הגנת סייבר)- יישמו אסטרטגיות הפחתת סיכונים בצורה יעילה יותר.
"הדו"ח מעלה שיש מספר רב של ארגונים שצריכים לשקול שיתוף פעולה עם ספק ביטוח סייבר על מנת לחזק את יכולות האבטחה שלהם", אומר אנליסט Omdia, אנדרו ברונברג. "ארגונים שידאגו להתאמה בין כלי אבטחת הסייבר הפרואקטיביים שלהם לדרישות מבטחי הסייבר יזכו ליתרונות משמעותיים, כאשר שיתוף פעולה עם ספק InsurSec מתגלה כיעיל במיוחד עבור הפחתת סיכונים ושיפור הביצועים הטכנולוגיים שלהם. ספקי InsurSec משלבים מוצרים ושירותי אבטחת סייבר עם הצעות ביטוח כדי לספק טווח רחב יותר של מניעה והגנה".

איילת קוטנר, CTO בחברת At-Bay (צילום: At-Bay)
הדו"ח סקר מנהלי/ות אבטחת מידע בארה"ב, קנדה ואירופה במטרה למפות את מצב השוק הנוכחי, מגמות השקעה בתחום, עמדות כלפי ניהול סיכונים ונקודות תורפה ארגוניות. הממצאים העיקריים בדו"ח:
-   ביטוח סייבר הפך לפרקטיקה המומלצת עבור עסקים רבים, כאשר 72% מכלל המשיבים רואים בו כקריטי לארגונם.
-   דרישות מבטח הסייבר מהוות גורם מרכזי באסטרטגיית הרכש של מוצרי אבטחה עבור ארגונים. 43% מכלל המשיבים מדווחים כי דרישות ביטוח סייבר הן "מניע מרכזי או מוביל" לקביעת תקציבי סייבר. האחוז גבוה עוד יותר בקרב ארגונים גדולים, שמתוכם 52% מדווחים כי דרישות ביטוח סייבר הן מניע מרכזי לתקציבים אלה.
-  ארגונים קטנים וגדולים משנים את סדרי העדיפויות שלהם לתקציבי פתרונות אבטחה פרואקטיביים המסייעים לזהות ולמזער איומים פוטנציאליים. יותר מ-70% מהמשיבים הגדילו את ההוצאות שלהם על פתרונות אבטחה פרו-אקטיביים ב-12 החודשים האחרונים, יותר מאשר על פתרונות מניעה ותגובה. זאת ועוד, 83% מהמשיבים מעוניינים לשלב פתרונות נקודתיים פרואקטיביים בפלטפורמה מאוחדת אחת.
- למרות השימוש בביטוח סייבר בקביעת האסטרטגיה הנוגעת לאבטחה, רק 13% מכלל המשיבים מעידים כי הם עובדים בשיתוף פעולה עם ספק ביטוח הסייבר שלהם כדי להפחית סיכונים. 33% מעידים כי בוחרים בכלים מניעתיים בתמיכה של ספק ביטוח הסייבר שלהם. שיעור שיתוף הפעולה הפרואקטיבי נמוך עוד יותר במגזרים רבים של תשתיות קריטיות, למרות ששם לסיכון סייבר יש פוטנציאל להשפעה חברתית גדולה עוד יותר. לדוגמה, 4% בלבד מחברות ייצור; רק 7% מחברות אנרגיה, תשתית ותחבורה; ו-8% בלבד מחברות בריאות.
"ביטוח סייבר הפך לעמוד תווך קריטי בבניית אסטרטגיית סייבר פרואקטיבית, ומאפשר דה-פקטו לחברות להפחית את הסיכונים שלהן", אומרת איילת קוטנר, סמנכ"לית טכנולוגיה של.At-Bay "בנוסף, ספקי ביטוח בעלי מומחיות סייבר יכולים לספק ערך עסקי עצום ללקוחותיהם, לסייע להם לקבל החלטות מושכלות לגבי אסטרטגיות הטכנולוגיה שלהם ולהפחית סיכונים במהלך שנת פוליסת הביטוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה