דיגיטל וטק

למרות ההתאוששות במניות הטק: ממה חוששים המשקיעים?

מניות הטכנולוגיה הובילו את התאוששות השוק, אך המשקיעים נותרו זהירים. עלות ההגנה מפני תנודתיות ממשיכה לעלות, מה שמעלה חששות לגבי יציבות העליות האחרונות, במיוחד במדד נאסדק 100. האם התנודתיות תחזור לשווקים?
רפאל בן זקרי | 
נאסד"ק (צילום shutterstock)
השווקים הפיננסיים בארה"ב ממשיכים להציג תנודתיות משמעותית, בעיקר סביב מניות הטכנולוגיה שהובילו את העליות האחרונות בשוק. על אף ההתאוששות המרשימה של מניות אלו לאחר הירידות החדות בתחילת החודש, עלות הביטוח מפני תנודתיות גבוהה נשארת במגמת עלייה. המשקיעים, שחוו אכזבות בעבר, נותרו זהירים ומביעים ספקנות בנוגע ליציבות של העליות האחרונות, במיוחד כשמדובר במדד נאסדק 100 מול מדד S&P 500.
מאז סוף השנה שעברה, מניות הטכנולוגיה חוו עליות משמעותיות, מה שהעלה את מדד S&P 500 לשיאים חדשים, כשהאופטימיות סביב התקדמות הבינה המלאכותית מילאה תפקיד מרכזי בכך. אולם, עם עליית הריביות ונתונים כלכליים חלשים יותר, המשקיעים החלו לדאוג שהשוק הלך רחוק מדי. מדד S&P 500 ירד ב-8.5% מהשיא ביולי ועד לתחילת אוגוסט, כאשר המניות המובילות בטכנולוגיה הפכו למפסידות הגדולות.
למרות ההתאוששות בשוק, המשקיעים עדיין מודאגים, במיוחד לאור ההאטה ברווחי החברות הגדולות בטכנולוגיה. האינטרס של המשקיעים לראות תוצאות אמיתיות מהשקעות בבינה המלאכותית גובר, ובכך עולה הסיכון לתנודתיות נוספת.
המצב הנוכחי, שבו עלות ההגנה מפני תנודות במדד נאסדק 100 גבוהה מזו של S&P 500, מעיד על חשש בשוק מפני תנודתיות אפשרית, במיוחד לקראת הדוחות הכספיים של אנבידיה לרבעון השני של השנה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה