דיגיטל וטק

ענקית הסייבר חושפת: השיקה כלי AI חדש שישנה את כללי המשחק

HPE Aruba Networking מרחיבה את סל הפתרונות לרשתות תקשורת מבוססות AI ובעלות אבטחה מובנית עם הכרזתה על יכולות חדשות בפתרון HPE Aruba Networking Central  לאיתור  ותגובה לאירועים ברשת התקשורת על בסיס ניתוח התנהגותי
מערכת ice | 
אבטחת סייבר (צילום vecteezy)
HPE Aruba Networking מרחיבה את סל הפתרונות לרשתות תקשורת מבוססות AI ובעלות אבטחה מובנית עם הכרזתה על יכולות חדשות בפתרון HPE Aruba Networking Central  לאיתור  ותגובה לאירועים ברשת התקשורת (NDR -Network Detection and Response) על בסיס ניתוח התנהגותי. 
HPE מרחיבה בנוסף את גישת הרשת במודל אפס אמון (ZTNA) האוניברסלית מבוססת הענן על ידי הרחבת הפתרון לכיוון רשתות ה-LAN בקמפוסים. יכולת הגנה על נקודות קצה מקומיות מביאה את אותה מדיניות בקרת גישה, אשר הוגדרו לסביבת הענן, גם לקמפוסים ודאטה סנטרים, תוך מתן חווית משתמש אחידה ואכיפה עקבית ללא קשר למיקום המשתמש או לשיטת הקישוריות שלו.
פתרון ה-NDR החדש ממנף את הטלמטריה של “אגמי הנתונים”  (Data Lakes)ב- HPE Aruba Networking Central על מנת לאמן ולהטמיע מודלי AI שנועדו לנטר ולזהות פעילות חריגה בהתקני IoT פגיעים, המשמשים יותר ויותר כבעלי תפקיד חשוב בתהליכים עסקיים קריטיים. ככל שה- IoT הופך למרכיב חשוב המספק נתונים ללימוד והפעלת AI ג'נרטיבי (Gen AI), כך גדלה החשיבות הקריטית לזהות שינויים במאפייני התנועה ברשת התקשורת, מצב הקישוריות או השפעת התקן ה- IoT. 
"ארגונים רבים יותר מתחילים להבין כי התקני IoT לא מאובטחים ברשת מהווים נקודות עיוורון כיוון שאינם נראים. ניתן לנצל התקנים אלו לביצוע מתקפות גדולות יותר על הרשת וכתוצאה מכך, הם אחד הגורמים המשמעותיים ביותר התורמים להגדלת משטח התקיפה", אמר ג'ון גרין, סמנכ"ל טכנולוגיות ואבטחה ראשי ב-HPE Aruba Networking.

"בנוסף לכך", המשיך: "כאשר צוותי האבטחה מסתמכים באופן הולך וגובר על הרשת כדי לספק פתרונות אבטחה מסוג Zero Trust, אנחנו ב-HPE Aruba Networking מספקים את היכולת לאכוף מדיניות בקרת גישה אחת ואחידה עבור היישומים באתר המקומי או מחוצה לו כדי להפחית את הבקרות החופפות, העלולות לגרום לבלבול".  
"בנוסף, כדי להאיץ את התגובה לאיומים, HPE Aruba Networking Central משלב יכולות איתור איומים עם המלצות חדשות לקביעת מדיניות להגנה ממפני איומים על ידי יירוט מתקפות פוטנציאליות. על מנת להבטיח שהמלצות לא יפריעו לתפקוד הרשת, צוותים יכולים לצפות בשינויים במדיניות האבטחה שלהם לפני ההטמעה כחלק מן מתהליכי האכיפה והתגובה לאיומים". 
לסיום אמר: "כלים חדשים אלו המרחיבים את סל פתרונות האבטחה של HPE Aruba Networking, נחשפו בכנס RSA בחודש מאי, אשר כללו יכולות תצפית וניטור אבטחה המופעלות על ידי AI כחלק מ-HPE Aruba Networking Central ואת הפתרון הייחודי FireWall as a Service  המבוסס SSE הראשון של החברה. כמו כן, במהלך הכנס, CRN הכתירה את ההכרזה כ-"אחד ממוצרי אבטחת הסייבר המגניבים ביותר ב-RSAC 2024".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה