דיגיטל וטק

אותנטיקס תשבור את השוק? "פתרון מתקדם למניעת הלבנת הון"

חברת AU10TIX משיקה פתרון מתקדם למניעת הלבנת הון עם מנגנון קבלת החלטות ייחודי ובדיקות איכות קפדניות שמאפשרות רמת דיוק חסרת תקדים. הפתרון החדש ממנף מקורות נתונים איכותיים ומאפשר לארגונים לנהל את כל צרכי האימות תחת API אחד. המנכ"ל דן ירושלמי: "כלים מתקדמים, מהימנים ויעילים ביותר"
מערכת ice | 
דן ירושלמי (צילום AU10TIX)
אותנטיקס (AU10TIX), מובילה טכנולוגית גלובלית באימות וניהול זהויות דיגיטליות, משיקה פתרון מתקדם נגד הלבנת הון (AML). הפתרון של החברה נועד לטפל בסיכונים עסקיים הנובעים מפשעים פיננסיים, בהם הלבנת הון, הונאות ומימון טרור. המוצר החדש משלב בדיקות איכות פנימיות קפדניות ומנגנון קבלת החלטות ייחודי שמטרתו לסנן נתונים לא אמינים ולאפשר גישה בטוחה יותר להפחתת סיכונים. גמישות הפתרון, יחד עם מגוון כלים לאינטגרציה ואפשרויות שימוש, מאפשרים תהליכי יישום מהירים וקלים.
בנוסף, דשבורד ידידותי למשתמש מציע ממשק אינטואיטיבי, המאפשר ללקוחות לקבל החלטות מושכלות במהירות ובביטחון. תהליכי עבודה הניתנים להתאמה אישית מאפשרים אינטגרציה חלקה של אימות זהות עם בדיקות AML ומידע אישי מזהה (PII), המותאמים לדרישות בדיקת הנאותות של כל עסק.
 
פתרון ה-AML של AU10TIX מציב סטנדרט חדש בתחום ניהול סיכוני הונאה ומציע לעסקים דיוק משופר בזכות ניצול נתוני זמן אמת בלעדיים, מרשימות איכותיות המכונות 'רשימות אלפא'. רשימות אלו מספקות כיסוי נרחב, הכולל יותר מ-100 רשימות סנקציות (של גופים רגולטורים), 1,600 אתרים ממשלתיים, ו-30,000 מקורות חדשותיים. זאת בעוד פתרונות אחרים מסתמכים לרוב על מסדי נתונים איטיים ומיושנים, מה שמוביל לחוסר דיוק ולתהליך ניהול סיכונם ארוך יותר. 
בחברה מסבירים כי הפתרון ההוליסטי מאפשר למשתמשים לקבל גישה לכל בדיקות ה-KYC, KYB ו-AML באמצעות API אחד בלבד, מה שמפשט משמעותית את תהליך הציות וחוסך זמן רב וכסף. כדי להגביר את היעילות, הלקוחות יכולים לחפש מידע על אדם או עסק ולקבל תוצאות מיידיות מכל הרשימות הרלוונטיות, באופן שמשפר משמעותית את חוויית המשתמש. גישה זו הינה חלק מהאסטרטגיה הכוללת של AU10TIX לספק פתרונות מאוחדים לאימות אנשים ועסקים תחת מטרייה אחת ולעמוד בדרישות האבטחה והציות של העידן המודרני.
"הפתרון המתקדם שלנו למניעת הלבנת הון משקף את המחויבות שלנו לספק ללקוחותינו את הכלים המתקדמים, המהימנים והיעילים ביותר למאבק בפשיעה פיננסית" אומר דן ירושלמי, מנכ"ל AU10TIX. "באמצעות בדיקות איכות פנימיות מקיפות ולוח בקרה קל לשימוש, לקוחותינו יכולים להתמודד בבטחה עם דרישות הציות, להבטיח עמידה בתקנים ולהפחית סיכונים תפעוליים".
בחברה מציינים עוד, כי פתרונות האימות הרב-שכבתיים וההוליסטיים של AU10TIX משתרעים על פני יותר מ-240 מדינות וטריטוריות ומתאימים למגוון רחב של תעשיות, בהן בנקאות, שירותים פיננסיים, ביטוח, קריפטו, חברות תשלומים, השקעות ומסחר, וחברות גיימינג או קזינו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה