דיגיטל וטק

חלק מההכנות למתקפה איראנית? "לתת מענה ולהיערך לכל תרחיש"

משרד הכלכלה והתעשייה החל הבוקר בתרגיל רחב, במטרה להכין את מנהלות ומנהלי המשרד לאפשרות של תקיפת סייבר משמעותית, שעלולה לגרום לפגיעה בתפקודו של המשרד
מערכת ice | 
משרד הכלכלה והתעשייה (צילום סבין שטרנברג)
מנהלות ומנהלי משרד הכלכלה והתעשייה קיימו הבוקר (רביעי) תרגולת דרמטית, העוסקת באשפרות של מתקפה על המשרד במרחב הסייבר. בתרגול ביצעו המנהלים והמנהלות מקרה של מתקפה ואת הדרך להתמודד עם אתגרים שונים מול לקוחות המשרד, בהם יבואנים, יצואנים, בעלי/ות עסקים, תעשיינים וצרכנים, לצד גופי ממשל שונים,  גופי שטח ועד שותפים בינ"ל
התרגולת כללה תהליך ניהול האירוע וקבלת החלטות בטווחי זמן שונים, בתנאי אי וודאות משמעותיים. התרגולת נוהלה ולוותה על ידי חברת הייעוץ טריאד ובהשתתפות נציגי מערך הסייבר וגורמי המשרד. 
מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה,  אמנון  מרחב ציין: "לאירוע סייבר ישנם מאפיינים ייחודיים להם עלולה להיות השפעה משמעותית רבה על פעילות במשרד אל מול לקוחותיו השונים ואנו מחויבים לתרגל, להפיק לקחים, לתת מענה ולהיערך לכל תרחיש גם בעולם תוכן זה".
לקראת התגובה הצפויה מאיראן או חיזבאלה, או תקיפה משולבת של שניהם בשיתוף ארגוני טרור נוספים, פרסמו לאחרונה בצה"ל מערכת החדשה של פיקוד העורף ומסרו כי "כחלק מחיזוק האמצעים הטכנולוגיים להתמודדות עם מצבי חירום, היום סיים פיקוד העורף את תהליך המיבצוע של "מסר אישי" בטכנולוגיית "Cell Broadcast" (שידור תאי), המאפשרת קבלת מסר אישי באירועי חירום רחבי היקף, כדוגמת ירי תלול מסלול נרחב לעבר מדינת ישראל. ההודעה מגיעה ישירות לטלפונים ניידים, ללא צורך בכל פעולה מצד האזרח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה