דיגיטל וטק

Vultr במהלך ענק: זה שיתוף הפעולה החדש של פלטפורמת מחשוב ענן

Vultr, פלטפורמת המחשוב בענן הפרטית הגדולה ביותר בעולם, מכריזה על שיתוף הפעולה עם חברת Run:ai, הפועלת בתחום המיטוב והתיאום של בינה מלאכותית. מנהל הפיתוח העסקי הגלובלי ב-Run:ai: "השותפות שלנו עם Vultr תעניק לארגונים אלה חבילה מקיפה של פתרונות המיועדים לתת מענה לאתגרים הטכניים"
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik)
Vultr, פלטפורמת המחשוב בענן הפרטית הגדולה ביותר בעולם, הודיעה היום (רביעי) כי Run:ai, חברה מובילה בתחום המיטוב והתיאום של בינה מלאכותית, היא שותפת האקוסיסטם האחרונה המצטרפת לברית הענן שלה.
לטענת פלטפורמת מחשוב הענן, השילוב בין פלטפורמת תיאום עומסי העבודה בבינה מלאכותית של Run:ai לבין תשתית הענן החזקה והניתנת להרחבה של Vultr, מספקת את עוצמת המחשוב המוגברת הנחוצה על מנת להאיץ יוזמות של בינה מלאכותית ברחבי הרשת הגלובלית של Vultr, הכוללת 32 אתרים של מרכזי נתונים בענן. 
בעת שעסקים בכל הענפים מבקשים לממש את יוזמות הבינה המלאכותית שלהם, הם נאבקים עם ההתאמה לגודל של משימות הדרכה של בינה מלאכותית, כלי פיתוח מקוטעים של בינה מלאכותית וזמני המתנה ארוכים לצורך ניסויי בינה מלאכותית.
 השותפות בין Vultr לבין Run:ai מעניקה מענה לאתגרים אלה, מציעה פתרון מתקדם ביותר המשפר את ניצול המשאבים, תומך בפריסה מהירה של בינה מלאכותית ומעניקה יכולת הרחבה הניתנת להתאמה באמצעות התשתית המשולבת והתזמור המתקדם של עומס העבודה של הבינה המלאכותית שלהן. 
סנדיפ ברהמהרוטו, מנהל הפיתוח העסקי הגלובלי ב-Run:ai: "ארגונים ברחבי העולם מתחרים ביניהם על פריסת פתרונות מכוננים המבוססים על בינה מלאכותית. השותפות שלנו עם Vultr תעניק לארגונים אלה חבילה מקיפה של פתרונות המיועדים לתת מענה לאתגרים הטכניים של פיתוח פרויקט של בינה מלאכותית. כעת ניתנו בידי עסקים יכולת התאמה, ביצועים ושליטה חסרי תקדים הקובעים סטנדרט חדש עבור בינה מלאכותית בנוף הדיגיטלי המתפתח במהירות של ימינו". 
לטענת חברת מחשוב הענן, התשתית הניתנת להתאמה לגודל של Vultr מבטיחה ניהול אחיד של מחסנית בינה מלאכותית, הודות לשילובים חלקים עם השותפות הקיימות בברית הענן, Qdrant ו-Console Connect. בזכות הפיתוח החדשני, הלקוחות יכולים ליהנות ממקסום היעילות של ממשקי משתמש גרפיים, פיתוח מואץ של בינה מלאכותית, מזעור העלויות התפעוליות באמצעות פתרונות הענן ברי ההשגה של Vultr וחיזוק ההאבטחה וההתאמה של עומסי עבודה של בינה מלאכותית עם תכונות מתקדמות נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה