דיגיטל וטק

כאוס בנתב"ג: חברת התעופה הישראלית תחת מתקפת סייבר חמורה

חברת התעופה הישראלית, ק.א.ל - קווי אוויר למטען (צאלנג' איירליינס), שמתמחה בהטסת מטענים ונחשבת לגדולה בתחומה בישראל, נמצאת תחת מתקפת סייבר חמורה שעלולה לגרום לבלגן גדול בנתב"ג: "הקבוצה חווה הפרעות בדאטה שייתכן ומקורן במתקפת סייבר. התוצאה הינה, שחלק מהשרתים נפלו והדבר משפיע על הפעילויות"
מערכת ice |  3
טיסות (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
חברת התעופה הישראלית, ק.א.ל - קווי אוויר למטען (צאלנג' איירליינס), שמתמחה בהטסת מטענים ונחשבת לגדולה בתחומה בישראל, הודיעה אמש (שלישי) ללקוחות שלה כי היא נמצאת תחת מתקפת סייבר, שהפילה את השרתים שלה ומשפיעה ישירות על פעילותה.
על פי הפרסום ב-YNET, בהודעה שהוציאה החברה ללקוחות שלה נכתב כי "הקבוצה חווה הפרעות בדאטה שייתכן ומקורן במתקפת סייבר. התוצאה הינה, שחלק מהשרתים נפלו והדבר משפיע על הפעילויות. בראש דאגתנו, לתעדף שירותים קריטיים, נמשיך לעדכן אתכם".
חברת ק.א.ל היא כאמור חברת התעופה הגדולה בישראל בתחומה, כשמוקד הפעילות שלה הוא בנתב"ג, מה שעלול לגרום לכאוס של ממש בנמל התעופה המרכזי של ישראל, בכל הנוגע לשינוע של מטענים וסחורות.
בסיסה של החברה כאמור נמצא בנמל התעופה בן-גוריון והיא מהווה את הזרוע הישראלית של חברת Challenge Airlines הבלגית, שבסיסה בנמל התעופה לייז'. חברת "ק.א.ל - קווי אוויר למטען" נוסדה ביוני 1976 ביוזמתו של מרדכי הוד, במטרה לשבור את המונופול של אל על על הטסת תוצרת חקלאית לייצוא מישראל. כיום, היא מרכזת את כלל טיסות המטען לישראל וממנה, אחרי שאל על יצאה מהתחום.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שרמוט
    רלי 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שואל את סינוואר מי מחליף מה חלאד מה שאל או אמא דלו מי הוא ביכלל סינואר ולמה הוא עוד חי אחרי השבעי
    סגור
  • 2.
    שרמוט
    רלי 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איפה האקרים הכי טובים בעולם שימנעו זאת ה יעדיותים חומר למחשבה תחילה מה בעיה
    סגור
  • 1.
    זה מה שקורה לחברה שמתקמצנת באבטחת מידע
    פנסיונר 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יותר חשוב להם פרויקטים אחרים והזניחו את התקציב לאבטחת מידע
    סגור