דיגיטל וטק

הסטארטאפ הישראלי עושה מהפכה: פיתוח ה-AI שנבחר לטוב ביותר בעולם

אודיוקודס, חברת הסטארטאפ הישראלית, מודיעה כי האפליקציה הארגונית Meeting Insights נבחרה כאפליקציה הטובה ביותר בבינה מלאכותית (AI) לשנת 2024 על ידי האתר UC Today
מערכת ice |  1
אודיוקודס (צילום ONEPARKING)
אודיוקודס (נאסד"ק: AUDC), חברת הסטארטאפ הישראלית שמספקת רשתות קול מתקדמות ופתרונות עיבוד מדיה לסביבת עבודה דיגיטלית, מודיעה הבוקר (שלישי) כי האפליקציה הארגונית Meeting Insights נבחרה כאפליקציה הטובה ביותר בבינה מלאכותית (AI) לשנת 2024 על ידי האתר UC Today. 
מגזין UC Today, המתמקד בסיקור של טכנולוגיות תקשורת מאוחדות וחוויית לקוח (Unified Communications & Collaboration technology), הודיע על הבחירה באודיוקודס ובמוצר Meeting Insights במסגרת הטקס השנתי להענקת פרסי ה-UC 2024 המתקיים מדי שנה, זו השנה השביעית ברציפות.
הפרס היוקרתי ניתן לאודיוקודס בקטגוריית Best Use of AI, והזכייה בו, מחזקת מאוד את מעמדה התחרותי בשוק פתרונות ה-AI הנחשב למנוע צמיחה חשוב של החברה, ומדגישה את המעבר האסטרטגי שמבצעת אודיוקודס ליישומים שמניבים ערך מוסף גבוה ללקוחותיה. 
אודיוקודס משקיעה ומקדמת פורטפוליו מוצרים עם מגוון פתרונותSaaS  שנועדו לשפר את חוויית המשתמש ואת היעילות התפעולית בארגון תוך שמירה על רמת מצוינות ואמינות. במסגרת זו, האפליקציה הארגונית Meeting Insights מהווה חלק משורת פתרונות עסקיים ושירותי SaaS שאודיוקודס מפתחת בתחום של  Conversational AI שמטרתה להפוך פגישות Microsoft Teams למקור של סיכומים ותובנות עסקיות על מנת לייעל את תהליך קבלת ההחלטות בארגון על בסיס מידע מדויק שמועבר בפגישות ונשמר בארגון. 
באמצעות יכולות הבינה המלאכותית של אודיוקודס יכולים ארגונים לבצע לראשונה ניתוח ועיבוד קול ומצגות בזמן פגישות, זיהוי קולי של הדובר באונליין ובחדרי דיונים, תמלול בזמן אמת, הוספת משימות הערות וסיכומים לפגישות ועוד. פתרון ה- Meeting Insightsכולל גם עוזרת קולית ייעודית שפותחה באודיוקודס 'מיה' המסייעת ברישום המשימות וההערות, ביצוע מעקב אחר החלטות וסיכום פגישה על ידי איתור מילות מפתח, וכן מעקב בזמן אמת אחר התכנים במטרה לחלוק אותם עם כלל משתתפי הפגישה עם סיומה.
המערכת של אודיוקודס מצליחה לספק תמלול ברמה גבוהה אשר קרובה ליכולות תמלול אנושיות, וזאת באמצעות טכנולוגיית Voice.AI של אודיוקודס. בנוסף לכך, המערכת מספקת זיהוי דובר בצורה אוטומטית ועוד. 
אודיוקודס מצטרפת עם הזכייה בפרס היוקרתי של UC Today לרשימה של חברות SaaS  נוספות מובילות בתעשייה בתחום התקשורת כגון Zoom, Cisco Webex   ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך סטארטאפ אם היא מונפקת בנסד"ק? (ל"ת)
    פלוני 08/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור