דיגיטל וטק

בשורה אדירה לטסים לחו"ל: כך תקבלו גישה לאינטרנט בחינם

פלאפון מציגה מבצע חדש - כל מי שיורד את אפליקציית ה-eSIM יזכה ב-1GB של גלישה ללא התחייבות, ללא תשלום וללקוחות כל החברות. הטכנולוגיה מאפשרת לשמור על חשבון הווצאפ המקורי, לשוחח ולהשתמש באינטרנט ללא החלפה פיזית של הכרטיס במכשיר
מערכת ice | 
eSim של פלאפון (צילום יחצ)
החופש הגדול מגיע ואתו גם החופשות והנסיעות לחו"ל. ועכשיו - חברת פלאפון משיקה אפליקציה מיוחדת המאפשרת ללקוחות כל החברות להשתמש ב-eSim לגלישה ושיחות בחו"ל. האפליקציה, שנקראת Global SIM, מאפשרת לנהל את החשבון, להזמין חבילות גלישה ושיחות, לבצע טעינות נוספות לפי הצורך ולעקוב באופן מסודר אחרי השימוש בחבילה. לרגל ההשקה החברה מציגה מבצע חדש ושווה במיוחד. 
כל מי שיוריד את האפליקציה יזכה בג'יגה בייט של גלישה במתנה, ללא התחייבות וללא תנאי רכישה. האפליקציה זמינה לכל מי שמכשיר הטלפון שלו תומך ב-eSIM. טכנולוגיית ה-eSIM מאפשרת להחליף את הסים בטלפון הנייד ללא צורך באיסוף או החלפת הכרטיס באופן ידני ובלי להחליף את המספר וחשבון הווצאפ. החבילות שפלאפון מציגה מתחילות ב-49 שקלים, זמינות ב-170 מדינות וברובן ניתן לשמור את היתרה גם לאחר סיום הטיול למשך מספר שנים. 
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, מסר: "אנחנו ממשיכים לפעול כל העת בפיתוח פתרונות שיקלו וינגישו את טכנולוגיית ה-eSIM ללקוחות, ואחרי שהיינו הראשונים מבין החברות הגדולות להשיק את ה-eSIM  בישראל אנחנו שמחים להשיק את האפליקציה החדשה שתאפשר ללקוחות לנהל בצורה קלה, נוחה וידידותית יותר את המסלול שרכשו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה