דיגיטל וטק
הישג אדיר לענקית הטכנולוגיה הישראלית: זה ההסכם שחתמה עם אפל
חברת טאבולה הישראלית-אמריקאית שהוקמה על ידי אדם סינגולדה וידועה בזכות המלצות על תוכן בתחתית כתבות, חתמה על הסכם עם אפל לפיו תפרסם באפליקציות שלה
ענקית טכנולוגיית הפרסום הישראלית טאבולה (Taboola) בראשות אדם סינגולדה, חתמה על הסכם עם חברת אפל לפרסום מקורי באפליקציות Apple News ו-Apple Stocks. כך הודיע מייסד ומנכ"ל טאבולה, אדם סינגולדה, לאתר Axios.
העסקה מהווה בשורה של ממש לטאבולה, שהכניסה למעלה מ-1.4 מיליארד דולר בהכנסות שנתיות נכון ל-2023. המאמץ של טאבולה לבנות אמון עם אפל בין הצוותים השונים ובעלי העניין שלה היה "תהליך רב שנתי", אמר סינגולדה.
איך זה יעבוד: לפי Axios כמשווק פרסום מורשה עבור Apple News ו-Apple Stocks, טאבולה תפעיל מיקומי פרסום מקוריים בתוך שתי האפליקציות הללו. שתי האפליקציות נגישות בארה"ב, בריטניה, קנדה ואוסטרליה והן מובנות בכל אייפון, אייפד ומק.
Big news…. @Taboola is teaming with @Apple to power advertising on Apple News and Apple Stocks. We're connecting advertisers with huge reach in trusted, premium environments--Apple News is the #1 news app in many markets. Advertisers are already seeing triple-digit success with…
— adam singolda (@AdamSingolda) July 16, 2024
איך זה יעבוד: לפי Axios כמשווק פרסום מורשה עבור Apple News ו-Apple Stocks, טאבולה תפעיל מיקומי פרסום מקוריים בתוך שתי האפליקציות הללו. שתי האפליקציות נגישות בארה"ב, בריטניה, קנדה ואוסטרליה והן מובנות בכל אייפון, אייפד ומק.
חברת ניתוח השיווק eMarketer מעריכה כי הכנסותיה של אפל מפרסומות ברחבי העולם יסתכמו ב-10.34 מיליארד דולר השנה. אפל לא חושפת כמה אנשים משתמשים באפליקציות שלה, אבל אמרה בשנה שעברה כי מכרה למעלה ממיליארד מנויים לאפליקציות בתשלום שלה, הכוללות את אפל ניוז ואפל מניות.
Exclusive: Taboola to sell ads for Apple https://t.co/g6dDUH9Pn3 via @axios
— Chris 🇺🇸 (@Chris_1791) July 16, 2024
טאבולה יכולה למכור מודעות בתוך העדכונים והמאמרים הראשיים לבעלי אתרים נבחרים בשתי האפליקציות. רוב האנשים מכירים את טאבולה כחברה האחראית להצבת מודעות בתחתית של כתבות חדשותיות רבות באינטרנט. אבל עבור אפל, קנה המידה העצום של טאבולה, טביעת הרגל הגלובלית והקשרים הישירים עם מפרסמים, הופכים אותה לשותף משתלם.
טאבולה עובדת עם למעלה מ-9,000 שותפי פרסום כדי למכור שטחי מודעות מקוריים בנכסים שלהם ליותר מ-18,000 מפרסמים ברחבי העולם.
עוד ב-
טאבולה הוקמה בשנת 2006 על ידי אדם סינגולדה, החלה לפעול מישראל, והציעה בתחילה מנוע המלצות לתוכן וידאו. ביוני 2021 הפכה החברה לחברה ציבורית הנסחרת בנאסד"ק, לאחר שהתמזגה עם חברת ספאק לפי שווי של 2.6 מיליארד דולר. כיום מטה החברה נמצא בניו יורק, והיא מחזיקה במשרד בישראל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה