דיגיטל וטק

הישג אדיר לענקית הטכנולוגיה הישראלית: זה ההסכם שחתמה עם אפל

חברת טאבולה הישראלית-אמריקאית שהוקמה על ידי אדם סינגולדה וידועה בזכות המלצות על תוכן בתחתית כתבות, חתמה על הסכם עם אפל לפיו תפרסם באפליקציות שלה
מערכת ice | 
אדם סינגולדה, מנכ"ל טאבולה (צילום יחצ)
ענקית טכנולוגיית הפרסום הישראלית טאבולה (Taboola) בראשות אדם סינגולדה, חתמה על הסכם עם חברת אפל לפרסום מקורי באפליקציות Apple News ו-Apple Stocks. כך הודיע מייסד ומנכ"ל טאבולה, אדם סינגולדה, לאתר Axios.
העסקה מהווה בשורה של ממש לטאבולה, שהכניסה למעלה מ-1.4 מיליארד דולר בהכנסות שנתיות נכון ל-2023. המאמץ של טאבולה לבנות אמון עם אפל בין הצוותים השונים ובעלי העניין שלה היה "תהליך רב שנתי", אמר סינגולדה.
 
איך זה יעבוד: לפי Axios כמשווק פרסום מורשה עבור Apple News ו-Apple Stocks, טאבולה תפעיל מיקומי פרסום מקוריים בתוך שתי האפליקציות הללו. שתי האפליקציות נגישות בארה"ב, בריטניה, קנדה ואוסטרליה והן מובנות בכל אייפון, אייפד ומק.
חברת ניתוח השיווק eMarketer מעריכה כי הכנסותיה של אפל מפרסומות ברחבי העולם יסתכמו ב-10.34 מיליארד דולר השנה. אפל לא חושפת כמה אנשים משתמשים באפליקציות שלה, אבל אמרה בשנה שעברה כי מכרה למעלה ממיליארד מנויים לאפליקציות בתשלום שלה, הכוללות את אפל ניוז ואפל מניות.
 
טאבולה יכולה למכור מודעות בתוך העדכונים והמאמרים הראשיים לבעלי אתרים נבחרים בשתי האפליקציות. רוב האנשים מכירים את טאבולה כחברה האחראית להצבת מודעות בתחתית של כתבות חדשותיות רבות באינטרנט. אבל עבור אפל, קנה המידה העצום של טאבולה, טביעת הרגל הגלובלית והקשרים הישירים עם מפרסמים, הופכים אותה לשותף משתלם.

טאבולה עובדת עם למעלה מ-9,000 שותפי פרסום כדי למכור שטחי מודעות מקוריים בנכסים שלהם ליותר מ-18,000 מפרסמים ברחבי העולם.
טאבולה הוקמה בשנת 2006 על ידי אדם סינגולדה, החלה לפעול מישראל, והציעה בתחילה מנוע המלצות לתוכן וידאו. ביוני 2021 הפכה החברה לחברה ציבורית הנסחרת בנאסד"ק, לאחר שהתמזגה עם חברת ספאק לפי שווי של 2.6 מיליארד דולר. כיום מטה החברה נמצא בניו יורק, והיא מחזיקה במשרד בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה