דיגיטל וטק

עשרות מיליוני משתמשים יכבשו את הטיקטוק ומי המרוויח הגדול?

הרשת החברתית חוגגת את ההזדמנויות הגדולות שמייצרת אולימפיאדת פריז 2024 עבור שיווק וקניות. האם האולימפיאדה בפריז תתפוצץ גם על גבי מסכי הטיקטוק של עשרות מיליוני משתמשים?
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
"מותגים צריכים לחשוב איך לקחת את הקהילות בטיקטוק במהלך האולימפיאדה ולמנף אותן לאימפקט עסקי משמעותי", ייעצה רעות כהן, סמנכ"לית השיווק של טיקטוק ישראל (IL Marketing Lead), בוועידת For You Summit Il של הרשת החברתית.
כהן שמה דגש על המשחקים האולימפיים בפריז: "האולימפיאדה מעבר לפינה, ולקראת 26 ביולי פריז תהפוך למרכז העולם לכמה שבועות. אתם כביזנס צריכים לחשוב איך המותגים שלכם ייראו בתקופה הזאת, ואיך למנף את האולימפיאדה לטובתכם".
"מי ניצח, מי הפסיד. הסיקור היה מעט שטוח, ולא היה מקום שנותן ביטוי לאנשים להציץ מאחורי הקלעים להיבטים אחרים של המשחקים". אלא שאז, לדבריה, "הגיעה טיקטוק, ושינתה את השיח. היא שינתה את האופן שבו אנו חווים אירועי ספורט בכל העולם. הדרך הייחודית של טיקטוק לספר את הסיפור ולהעביר מסר הפכה את האולימפיאדה לאירוע שלא נמדד רק בכמות. השיח קיבל רבדים נוספים של הצצה לאחורי הקלעים, לשגרת האימונים של הספורטאים".
ובתוך כך מתפרסם לוח השידורים: כאן רשת ב' רכשה את זכויות השידור הבלעדיות לתחנות רדיו בישראל לאולימפיאדת פריז והשידורים יכללו סיקור מקיף של כל ענפי הספורט בדגש על הישגי המשלחת הישראלית. התוכנית "כאן ספורט" תשודר במהדורה ייעודית לאולימפיאדה, הכוללת דיווחים חיים מפריז, ראיונות בלעדיים וניתוחים מקצועיים. הפרויקט המיוחד נועד להנגיש את המשחקים לקהל הרחב, ובפרט לחיילים וכבדי ראייה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה