דיגיטל וטק

אתרי החדשות בישראל לקראת שינוי פורץ דרך

פריצת דרך ישראלית בתחום המוצרים הדיגיטליים: Storycards משיקה כלי בינה מלאכותית. הטכנולוגיה החדשה תנתח את התוכן בכתבות ובאתרים ותייצר מוצרי מעורבות בצורה אוטומטית שישולבו באתרים הגדולים ובאפליקציות. החברה החלה בשיתוף פעולה עם מקאן תל אביב וישראל בידור
 
מערכת ice | 
ynet, ישראל היום, וואלה, N12
Storycards, פלטפורמה ליצירת מוצרים דיגיטליים מעוררי מעורבות ללא שימוש בקוד, מרחיבה את סל מוצריה לשיפור חווית המשתמש ולהגברת מעורבות הגולשים ומכריזה על פריצת דרך בתחום שתאפשר לאתרי התוכן להגדיל את המוערבות של המשתמשים בתוכן בצורה חכמה ואוטומטית. 
Storycards מאפשרת ללקוחותיה לייצר מוצרים מותאמים אישית בחיסכון אדיר של זמן ומשאבי פיתוח. כעת, עם כלי הבינה המלאכותית של סטוריקארדס, יוכלו אתרי התוכן וגופי המדיה לבנות מוצרים כדוגמת שאלונים או סקרים בצורה אוטומטית על ידי ניתוח התכנים בכתבות באתר בצורה אפקטיבית וחכמה. כמו כן, סטוריקארדס תנתח בזמן אמת את האינטראקציות וההתנהגות של המשתמשים במוצר ותבצע שינויים והתאמות ללא מגע אדם כדי לשפר את אחוזי ההשתתפות.
על מנת להעצים את יכולות ה-AI שלה, החלה Storycards בשיתוף פעולה ייחודי עם מקאן תל אביב, קבוצת הפרסום המובילה בישראל, שמצטרפת כ-Design Partner ותטמיע את כלי הבינה המלאכותית של סטוריקארדס במוצרי לקוחותיה. בנוסף, תשתף פעולה גם עם "ישראל בידור" שמתחילה גם היא להשתמש ביכולות הטכנולוגיות של החברה.
הטכנולוגיה של Storycards מאפשרת לארגונים וחברות מדיה ליצור תוכן ויזואלי מקצועי ומעורר מעורבות באמצעות פלטפורמת ה-no-codeשפיתחה. הטכנולוגיה מאפשרת למעצבים בארגונים מצד אחד להגשים כל חזון ולייצר מוצרים דיגיטליים ללא כל שימוש בקוד, ומהצד השני לעורכי התוכן להקים מוצרים בהתבסס על עיצובי הארגון. את המוצרים ניתן להטמיע כחלק אינטגרלי מהאתר או האפליקציה ללא צורך בצוותי פיתוח.
המהלך של "ישראל בידור" והשימוש בסטוריקארדס יאפשר לה לחזק את הקשר עם הקהל שלה גם מחוץ לסושיאל ולהרחיב את אפשרויות הפרסום, מהלך שאמור להגדיל את ההכנסות של כל קבוצת Z platform המחזיקה במספר ערוצים, ביניהם: ישראל בידור עם למעלה מ 1.5 מיליון עוקבים, "ישראל בישול", ערוץ החדשות PUSH, "ישראל גיימינג" ועוד.

"אנחנו מתרגשים לצרף למסע שלנו את מקאן תל אביב, קבוצה הידועה בחדשנות ובהשפעה שלה בעולם הפרסום ואת ישראל בידור שמצרפת לגופי התוכן הרבים שעובדים עם סטוריקארדס בשנה האחרונה" אומר גיל רבי, המייסד של Storycards. "לא היה ישראלי אחד שלא השתמש במוצרים של סטוריקארדס בשנה האחרונה, זה כמובן מבלי שהוא יודע שמדובר במוצר שנבנה אצלנו. הערך וההשפעה של כלי הבינה המלאכותית של סטוריקארדס יהפכו את צריכת התוכן באתרים להרבה יותר אקטיבית ודו כיווניות, דבר שיאפשר לגופי התוכן להגדיל את הדאטה ולהנות מהזדמניות חדשות שלא הכירו קודם".
בין הארגונים שמשתמשים ב-Storycards ניתן למנות את אתרי החדשות: N12, ynet, וואלה, ישראל היום, ספורט 5, רשת 13, מקור ראשון, משרד הפרסום מקאן, התאחדות הסטודנטים הארצית ועוד. בשנה החולפת השתמשו למעלה מ-42 מיליון משתמשים במוצרים שנבנו בסטוריקארדס עם למעלה מ- 692 מיליון צפיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה