דיגיטל וטק

מיקרוסופט חושפת: האמת על מתקפת ההאקרים הרוסית

מיקרוסופט חשפה שהנזק מהפריצה הרוסית למערכותיה חמור בהרבה ממה שפורסם בתחילה. המיילים שנגנבו כוללים מידע חסוי והודעות נשלחו ללקוחות שהושפעו מהפריצה. כעת, כולם תוהים: איך זה קרה והאם ניתן היה למנוע את המתקפה?
רפאל בן זקרי | 
לוגו מיקרוסופט (צילום Shutterstock)
לאחר שניסתה למזער נזקים, מיקרוסופט חושפת כי ההאקרים הרוסים שפרצו למערכותיה מוקדם יותר השנה הצליחו לגנוב מיילים רבים יותר ממה שפורסם תחילה, כולל מידע חסוי רב.
 "אנו ממשיכים לעדכן לקוחות שמיילים עסקיים שלהם נגנבו על ידי קבוצת ההאקרים 'Midnight Blizzard', ואנו מספקים להם את התכתובות שנחשפו," אמר דובר מטעם מיקרוסופט לבלומברג. הוא הוסיף שהמידע הנוסף מיועד ללקוחות שכבר קיבלו הודעה וגם ללקוחות חדשים שנפגעו.
פריצת ההאקרים הרוסים למיקרוסופט הביאה לגניבת קוד מקור, מיילים של ההנהלה ומידע רגיש של ממשלת ארה"ב, כאשר בשבוע שעבר התגלה שהנזק חמור יותר משנחשב תחילה. המקרה גרם למומחים להצביע על מיקרוסופט כסיכון לביטחון הלאומי של ארה"ב, והנשיא ברד סמית' התנצל בפני הקונגרס, כל זאת בזמן שהממשל האמריקאי ממשיך להשקיע בטכנולוגיה של מיקרוסופט.
בלומברג דיווחה שהמיילים שנשלחו ללקוחות שנפגעו כוללים קישור לסביבה מאובטחת, שם הם יכולים לבדוק את ההודעות שנגנבו. עם זאת, מספר לקוחות חשבו שמדובר בניסיון פישינג.
בנוסף למתקפה הרוסית, גם האקרים סינים פרצו למיקרוסופט לאחרונה וגנבו מיילים ומידע אחר של בכירים בממשל האמריקאי. המקרים הללו מדגישים את הצורך הקריטי באבטחת מידע וניהול סיכונים בעידן הדיגיטלי, בעוד שהממשל וחברות הטכנולוגיה מנסים להישאר עירניים ולהגן על המידע הרגיש מפני איומים מתמשכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה