דיגיטל וטק

צפו: גאדג'ט שהופך את ה-Apple Watch למכשיר בסגנון אייפוד

TinyPod מאפשר למשתמשי ה-Apple Watch לשדרג את השעון החכם שלהם למכשיר נייד קומפקטי בסגנון הדומה לאייפוד. הנרתיק המעוצב כולל גלגלת שליטה מרכזית ומאפשר נוחות שימוש מירבית, מבלי לוותר על הפונקציות המגוונות של השעון
רפאל בן זקרי |  1
TinyPod (צילום צילום מסך, TinyPod)
TinyPod הוא גאדג'ט חדש וייחודי שמשדרג את ה-Apple Watch והופך אותו למכשיר היברידי שנראה כמו דגם ביניים בין האייפוד הנוסטלגי לאייפון הנוכחי. הוא מאפשר ליהנות מהפונקציות המגוונות של ה-Apple Watch בצורה נוחה ונגישה, גם בלי לענוד אותו על פרק כף היד.
הגאדג'ט החדש הוא למעשה מעין נרתיק מעוצב המותאם במדויק ל-Apple Watch. הוא כולל גלגלת שליטה מרכזית הדומה לזו של האייפוד, שמאפשרת לתפעל בקלות את כל היישומים והתכונות של השעון החכם. פשוט משחילים את ה-Apple Watch לתוך המארז המיוחד, והופכים אותו למכשיר נייד קומפקטי בסגנון רטרו.
 
אם חושבים על זה, ה-Apple Watch הוא למעשה גרסה קטנה ומוגבלת של האייפון. ניתן לבצע איתו שיחות, לשלוח הודעות, להאזין למוזיקה, לרשום הערות ועוד. כעת, עם עיצוב נוסטלגי בהשראת האייפוד המיתולוגי, מתקבל מכשיר שמשלב בין הרעיונות של אייפון ואייפוד בגאדג'ט קטן שנכנס בקלות לכיס או נתפס על הבגד.
בסרטון הטיזר של TinyPod, המכשיר מתואר כ"טלפון מחוץ לטלפון", רמז לשימוש שלו כמכשיר משני המשלב את הפונקציות של השעון החכם עם נוחות השימוש של האייפוד. ייתכן שהמוגבלות שלו – לא ניתן לגלוש באינטרנט, לגלול במדיה החברתית או לצפות בסרטונים – תהפוך אותו לאלטרנטיבה פחות מפריעה ופחות מלחיצה לאייפון הרגיל, במצבים שבהם אין צורך בכל אופציות האייפון.
נכון לכתיבת שורות אלו, עדיין אין תאריך רשמי להשקת ה-TinyPod ולא ידוע מה יהיה תג המחיר שלו, אך הרעיון נראה מבטיח, והצפי שהוא יגיע לשוק האמריקאי כבר הקיץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אידיוטי לחלוטין אפילו כגימיק
    אאא 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המוצר הכי מיותר בעולם
    סגור