דיגיטל וטק

הלם בעולם העסקים: האקרים פרצו למשרד עורכי הדין הגדול בישראל?

משרד עורכי הדין המוביל גולדפרב-זליגמן מסר שקיבל עדכונים ממערך הסייבר הלאומי, לפיהם התגלה חשד שבוצע ניסיון חדירה נוסף לרשת החברה על ידי גורם עוין
מערכת ice | 
האקר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לפני שבוע בדיוק, נרשמה תקיפת סייבר במערכת המחשוב של משרד עורכי הדין המוביל גולדפרב-זליגמן. בין לקוחותיו של המשרד, אילי הון, אנשי עסקים בכירים וגם בנקים. הלילה (בין שני לשלישי) דיווחו שזו כנראה לא הפעם היחידה.
בפעם שעברה, ההאקרים הצליחו ככל הנראה לפרוץ בין היתר לתכתובות דואר אלקטרוני של לקוחות בכירים, בהם מידע רגיש. משרד עורכי הדין מיהר להיעזר בחברת אבטחת הסייבר סיגניה. הפעם, המשרד מסר שקיבל עדכונים ממערך הסייבר הלאומי, לפיהם התגלה חשד שבוצע ניסיון חדירה נוסף לרשת החברה על ידי גורם עוין.
ממשרד גולדפרב-זליגמן נמסר בתגובה: "לאחרונה, עודכנו על ידי מערך הסייבר הלאומי על חשד לאירוע סייבר הנוגע לרשת המחשוב והמידע של המשרד. בעזרתה של חברת הסייבר Sygnia, אשר ביצעה בדיקה מיידית ומעמיקה, התגלתה חדירה מוגבלת לאחד משרתי המשרד, במסגרתה הועתק מידע. האירוע טופל באופן מיידי ועדכון נמסר לרשות הגנת הפרטיות. יודגש כי אין ולא היתה כל פגיעה בעבודה השוטפת של המשרד". 
איגוד האינטרנט הישראלי הגיב בפעם הקודמת בעקבות הדיווחים על מתקפת סייבר על משרד עורכי הדין: "הסיטואציה שמדווחת מאתגרת מאד. מדובר במידע מאד רגיש, גם בהיבטי פרטיות וגם בתחום סודות עסקיים של לקוחות, כך שעל פניו זה נראה אירוע חמור. מומלץ לעסקים דומים שמנהלים מידע רגיש שכזה לבדוק האם אמצעי ההגנה והתפעול השוטף שלהם תואמים את האיומים העדכניים. האירוע מדגיש החשיבות להגנת סייבר ולתשומת לב של ארגונים לסימנים חריגים שעולים משימוש במערכות המידע שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה