דיגיטל וטק

אפל מסבירה: זוהי הסיבה שתמונות העירום שלכם שנמחקו, חזרו שוב

לאחר שבועות של חוסר ודאות, אפל שוברת שתיקה בנוגע לסוגיית תחיית המתים של תמונות העירום שלנו, שנעלמו מספריית התמונות וחזרו יום בהיר אחד, בלי להגיד דבר

מערכת ice | 
אייפון (צילום shutterstock)
יום בהיר אחד, נכנסתם לפלאפון וגיליתם תמונות ישנות של אקסים שחזרו לאלבום התמונות? אתם לא לבד. סוף סוף יש לנו הבנה טובה יותר מדוע מכשירי ה-17.5 iOS החלו להעלות מחדש תמונות ישנות שנמחקו מזמן. על פי אתר "דהוורג'", אפל פרסמה עדכון ל-iOS 17.5.1 גם כדי לתקן את הבעיה וגם על הדרך התייחסה למה גרם ספציפית לקבצים ישנים הכוללים תמונות עירום לחזור להופיע במכשירים שלנו.
תאגיד מוצרי האלקטרוניקה טוענים שהתקלה נגרמה כתוצאה מ: "כניסה פגומה של מסד נתונים במערכת הקבצים של המכשיר והשפיעה על קבצים במכשירים עצמם ולא על אלו שסינכרנו עם איי-קלאוד. כמו כן, הסבירו כי ייתכן שקבצים אלו הועברו ממכשירים ישנים יותר כאשר שוחזרו מגיבוי או במהלך העברת קבצים ממכשיר למכשיר.
משתמש "רדיט" טען מצידו, שתמונות ישנות שלו הועלו מחדש באייפד שמכר לחבר, כשאפל מצידם טוענים שזה בלתי אפשרי. התאגיד המצליח ענה שכל הקבצים והתוכן נמחקים לצמיתות ברגע שהנתונים של המכשיר נמחקים לחלוטין. עוד טענו מהחברה כי המשתמש הזה לא ביצע את הליך איפוס המכשיר בצורה נכונה או שהוא פשוט משקר.
עוד מסרו אפל, כי רק מספר קטן של אנשים הושפעו מבעיה זו וכי לאפל עצמה אין גישה לקבצי תמונות או וידאו בטלפונים של המשתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה