דיגיטל וטק

צמיד מבוסס בינה מלאכותית: הפתרון הטכנולוגי של החברה הישראלית

חברת "מוקד אמון" משיקה צמיד אוטונומי מבית גולדנקייר שמנטר נפילות ומדדים רפואיים קריטיים בזמן אמת. מנכ"לית חטיבת הטכנולוגיות לילך סויד: "במקרה של סטייה ניכרת, תשלח התראה לאנשי הקשר". אוכלוסיית היעד היא בעיקר קשישים מעל גיל 80 או מטופלי בית. בוריס לוין: "השירות משפר את איכות החיים ומעניק שקט נפשי"
מערכת ice | 
בינה מלאכותית AI (צילום shutterstock)
חברת "מוקד אמון" משיקה הבוקר (ראשון) את הצמיד האוטונומי של חברת  GCARE מבית גולדנקייר אשר מנטר נפילות ומדדים רפואיים קריטיים בזמן אמת.  לדברי לילך סויד מנכ"לית חטיבת המוקד והטכנולוגיות בקבוצה, המערכת מספקת פתרון טכנולוגי המבוסס AI הדוגם מעל ל-70 מדידות על פני יממה של כל אחד מהמדדים: סטורציה, דופק, חום גוף, לחץ דם.
"במקרה של סטייה ניכרת במדדים האישיים של המשתמש", מסבירה סויד, "תשלח התראה לאנשי הקשר, כמו גם במקרה של זיהוי נפילה והסרת הצמיד מהיד". המוצר עשוי לשנות את תפיסת ההשגחה והביטחון האישי לאוכלוסיית המוגבלים בקהילה. הוא פותח ע"י חברת GCARE החטיבה הטכנולוגית של רשת גולדנקייר (GOLDEN CARE), המפעילה מרכזים רפואיים, שיקומיים וגריאטריים, מזה 40 שנים, בישראל ובחו”ל.
לדברי בוריס לוין, מנכ״ל ובעלים של רשת גולדנקייר: "שיתוף הפעולה בין מוקד אמון לגולדנקייר, מהווה דוגמא ליצירת שירות ייחודי ונחוץ המבוסס על הבנה עמוקה ורבת שנים של צרכי אוכלוסיות מבוגרות עם מוגבלויות החיים במסגרת ביתית. שירות זה משפר את איכות חייהם של אוכלוסיית המבוגרים ובעלי המוגבלויות ומעניק שקט נפשי לבני משפחותיהם".

בישראל יש קרוב ל-500 אלף אזרחים אשר מקבלים חוק סיעוד או נמצאים בקטגוריה של מעל גיל 80. הצמיד הרפואי EMUNMED (צילום: יח"צ מוקד אמון)
"בניגוד ללחצני המצוקה הרפואיים הקיימים היום, השקנו בימים אלה לראשונה צמיד אוטונומי המתריע על נפילות ועל שינוי חריג במדדים הרפואיים של המשתמש על ידי שליחת הודעה בזמן אמת לאנשי הקשר בגיבוי ומעקב של מוקד חירום מבצעי הפועל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע", מסבירה סויד.
בישראל יש קרוב ל-500 אלף אזרחים אשר מקבלים חוק סיעוד או נמצאים בקטגוריה של מעל גיל 80. "הם נחשבים אוכלוסיית היעד הרלוונטית ביותר למוצר החדשני והמהפכני שלנו", מוסיף לוין. בנוסף, ישנה אוכלוסייה של מטופלי בית, בני 65 עד 80 שאינם מוגבלים ואינם מקבלי חוק הסיעוד ובכל זאת יהיו מעוניינים בשירות אשר יכולים להגיע למספרים של עשרות אלפים.

"מבינים את הצרכים הייחודים ומתאימים את עצמנו למצבים המתפתחים". לילך סויד, מנכ"לית חטיבת המוקד והטכנולוגיות (צילום: יח"צ מוקד אמון)
לדברי סויד, "אנחנו מבינים את הצרכים הייחודים ומתאימים את עצמנו למצבים המתפתחים מתוך אותה ראיית בטחון 360 של מוגנות סביבתית ואישית – השקנו לאחרונה עוד מספר מהלכים פורצי דרך בישראל". לאחרונה השיקה החברה את הדור הבא של עולם הביטחון EMUN APP לאחר פיתוח של שנתיים ובהשקעה של מעל חצי מיליון שקל.
האפליקציה החדשה מאפשרת להגיב בזמן אמת להתראות המתקבלות ממערכות המיגון, ולייצא ולנתח נתונים ממערכות אלו בכל רגע נתון. החברה יצרה מתודולוגיות ושיטות חדשניות, באמצעות פיתוח טכנולוגי כחול לבן שלקח כשנתיים, על מנת ליצור אפליקציה שתאפשר קבלת תמונת מצב מלאה על כל האתרים של בית העסק בלחיצת כפתור, בשקיפות מלאה ותגובה בזמן אמת. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה